Bildiğiniz üzere, enerjik biraz manyak birisiyim eglenceliyimde.
Ama domuz modunda pek sevilesi biri miyim derseniz bence evet (kesin)
Peki sizin domuz halinizi seven var mi
Bildiğiniz üzere, enerjik biraz manyak birisiyim eglenceliyimde.
Ama domuz modunda pek sevilesi biri miyim derseniz bence evet (kesin)
Peki sizin domuz halinizi seven var mi
Cevap
1Cevap
sevenim yok sdfsdf
nee domuzluğumuzu bile seven biri miii bizi bulmaz aga
Nope sevmiyorlar 🤭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin anlattığın halini kesin seven vardır, hatta en çok o “domuz” modunu seven olur 😂 Çünkü insanın gerçek, filtresiz hali orada çıkar ortaya. Enerjin, manyaklığın, eğlencen zaten çekici şeyler 🕺 Ama arada sınırı bilen, karşısındakini incitmeyen bir “domuzluk” olursa tadından yenmez 😈 Seni böyle kabul eden biri çıktığında zaten anlarsın.