Kötü bir şey yaşadığınızda her şeyden uzaklaşır mısınız? Yoksa kendinizi farklı şeylerle meşgul mu edersiniz?

Güncellemeler
4 ay
Kötü bir haber almak, birini kaybetmek, uzun uğraşlar sonucunda başarısız olmak, beklemediğin kişilerden gelen gelen hatalar, kötülükler, aldatmacalar vs...

Daha bir sürü örnek verilebilir tabii. Peki siz böyle durumlarda her şeyden ve herkesten uzaklaşır mısınız? Yoksa bedeninizi ve zihninizi sürekli başka yerlere mi yönlendirirseniz?
Kötü bir şey yaşadığınızda her şeyden uzaklaşır mısınız? Yoksa kendinizi farklı şeylerle meşgul mu edersiniz?
Cevapla