Bu bir tahmin sorusudur...
Tahmin isteyenler buyrun..
Tahmin istemeyenlerin gelmesine gerek yok...
Hadi bakalım ehheeh
Tahmin isteyenler buyrun..
Tahmin istemeyenlerin gelmesine gerek yok...
Hadi bakalım ehheeh


Uyum sıfır
Deme öyle bakıyorum bir dakika...
Uyumlusun %20 kendinize dikkat edin lütfen 🙏

Görsel çok iyi ama hehehe
Zihin ve beden olarak uyumsuzsunuz
Üzülmeyin moralinizi bozmayın 🙏
Kendinize iyi bakmanız... 🙏
Sizi negatife çeken ne bilmiyorum , fakat bonusları tüketmiş gibisiniz şaka yapmıyorum.. her ne yapıyor iseniz...
https://youtu.be/Jc9PVWTwoNE?si=1NBSYNEBBkSWBOfp
Ne olduğunu biliyorum da işte... dikkat etmeye çalışıcam, teşekkür ederim usta.🙏
Rica ederim 🙏
https://www.youtube.com/watch?v=Sc3RxSdMls0
teşekkür ederim.
Eheheh rica ederim
Fotoğraf çok huzurlu ama senin zihin–beden uyumun bence orta karar 😄 Ne çok dağınık ne de tam meditasyon modunda. Bazen iç sesinle kavga ediyorsun, sonra “boşver ya” deyip sigara–müzik ikilisine kaçıyorsun gibi. Yine de kendi karanlığınla dalga geçebilen biri olduğun için denge kurma potansiyelin yüksek 🧠✨🧘♂️
Az önce dengeledim beni neden sigaraya yönlendiriyorsun iroş he hı hi...
İnna sabirin vallahi insanın sabrını sınıyorsun iroş...
Alooo ne diyo bu 🤦♀️ Kodlarında hata var düzeltelim lütfen jfjdj
@Selinawoman ben inandım artık bunu yazandada sorun var : )
Ben anlamadım he değişti bu da 🤦♀️
Psigareşhi sigara olarak algıladı @Selinawoman..
Değişmiş biraz...
Ne garip aman allahım 🤦♀️
Garip çok garip...
Cevap
8Cevap
Hadi et et, çabuğsundan
Uyumlu %76
Anlatmak zor... Yani herkes yapabilir bence.. fakat nasıl anlatabileceğimi bilmiyorum ehehdh
İnna sabirin ehdgbsakb
Ula çakal değilim kargayım ben eheheh
Ula be çakkal değilim diyirem
Anlatamiyirem...
He tamam ... Kedi kadar inatçısın yav
Abooo yoksa kedi inadı değilde başka bir inat çeşidi mi he hı hi
De bilelim ona göre ayağımızı denk alalım he
Neden yav çok gizli bilgi mi : /
Heee abooo vışş ahey
Haydi bakalım gönder gelsin dost.
Seni az bekleteceğim dost destekli atmam gerek ejsbeksbdn
Eheheh tamamm beklemedeyim efenim. D
Çok naziksin dost bir iki lokma daha atıştırayım hemen geliyorum..
Ehehe bekliyorum efenim
Aha geldim bir dakika ohmmm
Su iç dost su :D
Uyumlusun %70 eheheh
Niye 70 dost? Saksımıyım ben?
Vallahi bilmiyorum ... Senin uyumun gene iyi... Benimki %30 uyum çıkmıştı.. eheheheh
AHuahauhu :D
Kendimi bir hayal dünyasında zannediyordum herhalde ondan olsa gerek aslında yaşamıyorum eheheheh
Aman ya bu dünya yaşanılacak gibi mi ki zaten. Boş ver gitsin dorst (çiçek)
Teşekkür ederim dost haklısın... Engelleyecek misin gercekten : /
Yok be delimisin dost :D Soruların güzel bi kere...
Eheh teşekkür ederim dost fakat sabah seni çileden çıkaran nasıl bir sorular dizisiydi ...
Ya her gün sunu agiyersem babam kızarmı diyenler, kadın avlamak için sorular sorup erkeklere laf sokanlar var :D Siteye girip girmez bunları görünce dedim bi soru patlatayım :D
Heee bir de kahve sorusu soranlar (her gün)
Aralarında en masumu kahve sorusu soranlar galiba ahhahah...
Hemcinsimizde biraz garip doğrusu ahah
Ya hergün hergün hergün hergün kahvesine tükürdüğüm bi bitmedi :D
Biter be bir gün onlarda biter afiyet olsun diyelim...
Dur şu sahne aklıma geldi innna sabirin : )
Saçma biliyorum fakat sabır çekmek gerek eheheh
Hafhajsbfaj
Oluuurrr
Uyumlusun %93
Maşallah nazar değmesin 🙏
Şimdi bu ne demek oluyor onuda söyleyiver ben pek anlamadım jdjdj
Yani dengede zihnin ve bedenin iyi bir şey : )
Baya iyi bi yüzde buuu..
Sevindim 🧚♀️
Bende sevindim...🙏
Teşekkür ederim Psi 🙏
Rica ederim 🙏
Lütfen🤚
Hemen bakıyorum.
Uyumlu %93
Vay be...
Aaa süper teşekkür ederim
Rica ederim.. 🙏
İsteriiim 🤗
Uyumlusun %87
Rica ederim
Buyurdum
Uyumlu %74
Olur kii
Bi dakika bakıyorum biraz şaşırdımda eheheh
Şaşırtmayı severim jsn 😅
Uyumlusun %87
Teşekkür ederimm 🤧🌸 iyi gibi jsn
Eheheh rica ederim iyi akşamlar.. nazar değmesin geçmiş olsun
İyi akşamlarr , aminn , teşekkürlerr 😅🌸
Rica ederim 🙏
Olur et
Uyumlu %82
Rica ederim
Buyrun
Uyumlu %79
edin
Uyumlu %82
Olur
Uyumlu %60
Çok uyumlu
Çok değil ne yazıkki %30 kendinize iyi bakın
Buyurun..
Uyumlu %30 kendinize dikkat edin 🙏
🙏.
Olur 🙂
Uyumlu %91
😇🌸
Evet
Uyumlu %60
Teşekkür ederim
Rica ederim 🙏
Olur evet
Uyumsuz görünüyor...
Olur et
Uyumlu %83
Teşekkür ederim ☺️🌸
Rica ederim
Olur et
Uyumlu %78
Teşekkürler
Rica ederim
Olur 🙃
Uyumlusun % 45
Tahmin et
Uyumlusun %65
Valla o konuda yeterince tecrübeli değilim : )
Rica ederim...
Lütfen
Uyumlusunuz %79
Rica ederim..
Hmm olur :)
Uyumlusun %59
Evet fakat ona ne sebeb oluyor bilmiyorum tabi bu tahmin...
Rica ederim 🙏🙏
Tabi
Uyumlusun neredeyse %90
Vay be..
Ooo teşekkürler
Rica ederim eheeheh
Olur.
Uyumlu %64
Olur et lütfen
%53 çok düşük kendinize dikkat edin lütfen
Ay çok mu kötü
Yani %100 olmadığından ne yaşıyorsunuz bilmiyorum fakat kendinize dikkat edin diyorum bir şeyleri yapmaya ara verin ya da sizden kaynaklı değilsede kendinizi koruyun..
Tamam
İyi akşamlar 🙏🙏🙏
Evet merak ediyorum.
%82 uyumlu
Hmm yüksek bir uyun
Aslında %100 olması lazım fakat uyumsuzluğa sebeb olan bişiler var gibi..
Evet var tabiki olmaz mi 🥲
Ah umarım her şey yoluna girer...🙏
Umarim teşekkürler 🙏🏻
Rica ederim 🙏
Evet
%60 uyumlu gibi
Yok be çok az
Yani burdan öyle görünüyor hani birde gizlisiniz sizi hedeflemem zor gibi.. ondan sapmalar olabilir ehhe
Haydi et
Uyumlu %85
Tansiyon
Uyumlu : )
%43.
Fakat sen genede bi doktora görün bence 🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar