Yeni birisiyle tanışmaya konuşmaya ihtiyacım olduğunu farkettim?

Herkes o kadar eski ki kimseyle konuşamıyorum iyice yalnız hissetmeye başladım yoldan geçen birinede merhaba tanışabilir miyiz diyemem yanlış anlar diye burada da iyi birisi çıkar mi bilmiyorum başka nerde bulurum onuda bilmiyorum

Yeni birisiyle tanışmaya konuşmaya ihtiyacım olduğunu farkettim?
Cevapla