Bir sabah uyandığınızda tek bir süper güce sahip olduğunuzu düşünün. Bu gücü nasıl ve ne amaçla kullanırdınız?


Sezgilerim vardı üstüne bilmeden durugörü eklendi ne olsun isterim başka bana kötülük yapanları cezalandırmak isterdim
Iblisin krallığını yıkmak olurdu. Abd ve anglosaksonlari yok edilse yeter
İblis dediğimiz şey bir varlık değil, bir frekanstır.
Bence oyle degil ama neyse
Aslında ilk ego ve kibir frekansına yakalanan bir varlıktı ve bulunduğu boyuttan düşürüldü, bundan sonraki yapılan bütün kötülükler asıl olan'ın frekansında rezone olmasıdır.
Soylemek istedigini anladım. Haklısın
Ben görünmezlik isterdim sanırım 😊 İlk yapacağım şey de insanların arasına karışıp kimsenin görmediği o anları gözlemlemek olurdu. Toplantılarda, aile sohbetlerinde, kalabalıkta gerçekten ne hissedildiğini izlemek isterdim. Sonra da bu gücü, insanları manipüle etmek için değil, daha iyi anlamak ve ilişkileri onarmak için kullanırdım 🌀💫
Cevap
3Cevap
Zamanda yolculuk yapmak.
Tüm dünyayı hizaya getirirdim önüm de secde ettirirdim, alayına press ok, canım sıkıldıkça katliam yapardım nüfusu azaltırdım burada işim bittiğin de başka gezegenler de başka soykırımlar yapardım
Eşimin yılan annesini yok ederdim
Umarim fotodaki gibi bi hale gelmiorumdur 😂
Eski sevgilimi afganistsna götürüp gelirdim
Işınlanmak ve uçmak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?