Bazı rutinler insanı hayata bağlıyor; masanı toplamak, haftalık sporunu tamamlamak veya hep izlemek istediğin bir filmi/diziyi sonunda izleyecek fırsatı bulmak gibi. Senin “iyi ki var” dediğin şey ne?

Bazı rutinler insanı hayata bağlıyor; masanı toplamak, haftalık sporunu tamamlamak veya hep izlemek istediğin bir filmi/diziyi sonunda izleyecek fırsatı bulmak gibi. Senin “iyi ki var” dediğin şey ne?

Alışkanlık sayılır mı bilmiyorum ama ne kadar kederli, kırgın ve yorgun da olsam ne zaman bir kedi kuş bebek görsem istemsiz mutlu olurum. Bir tebessüm açar yüzümde
Benim için akşam herkes sustuğunda evi topluca sessizce toplamak ve sonra tek başıma kahve yapıp balkona çıkmak ☕🌙 O gün bitmiş hissi, şehir hafif sessiz, kafamda kimse konuşmuyor… O an gerçekten “iyi ki var” diyorum. Bir de yatağa girmeden 10 sayfa da olsa kitap okumak, günün gürültüsünü üstümden alıyor 📖💤
Cevap
2Cevap
Sigara şarkı
Annem ile muhabbet kuşumun varlığı yeter bana
Sorduğun sorunun fotoğrafı çok güzel ve huzurlu kedinle birlikte uyumak
Kahve içmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?