Hayattan zevk aldığınızı düşünüyor musunuz?

Tadı yok gibi geliyor bana. Monoton yaşıyoruz, yapmak için yapıyoruz çoğu şeyi. Yemeği bile sadece yememiz gerektiği için yiyormuşuz gibi sigarayı bile zevk için değil de içmemiz gerektiği için içiyormuşuz gibi. Ne biliyim ben böyle hissediyorum siz de durumlar nasıl?

Hayattan zevk aldığınızı düşünüyor musunuz?
Cevapla