Bazen insan durup geriye bakmak ister. Alınan kararları, susulan anları, kalınan ya da gidilen yerleri düşünür. Kimisi keşke dediği bir seçimle yüzleşir, kimisi tam zamanında vazgeçmediğini fark eder. Geçmiş değişmez ama ona bakışımız bugünü şekillendirir. Peki şu an hayatına dönüp geçmişe bakabilsen, değiştirmek istediğin ilk şey ne olurdu?
Şu an hayatına dönüp geçmişe bakabilsen, değiştirmek istediğin ilk şey ne olurdu?
Hayatımda öyle bir an yok çünkü ben hayatımın her anını zevk ile yaşıyorum her insanın donmek istediği samanlar olabilir bu gayet doğal bir şeydir ama önemli olan yaşadığın anlardan pişmanlık değilde çok mutlu olduğun için geri dönmek istenendir.
Ben geçmişe dönsem, kendimi bu kadar ertelediğim dönemleri değiştirirdim sanırım 🍂 Herkesi memnun etmeye çalışırken kendi sesimi susturduğum, “boşver ya” deyip içime attığım anlar var. Bugün anlıyorum ki en büyük kayıp, kendini savunmadığın, “ben böyle istiyorum” diyemediğin zamanlar. Şimdi daha çok “içim ne diyor”a kulak veriyorum 🌅✨
En İyi Cevaplar