İnsanlar dalga geçiyor ve ben hiçbir şey diyemiyorum. Kendimi çok kötü hissediyorum?

Hayatım boyunca hep benimle dalga geçtiler. Çünkü bazı şeyleri çok geç anlıyorum. Ama bilerek yapmıyorum işte aklım yavaş diğerleri gibi cin gibi değilim salağım yani. Ve konuşmakta bazen zorlanıyorum ve takılıyorum konuşmam ile de dalga geçiyorlar. Ağzıma okeniyorlar ve birdaha konuşmak istemiyorum. Sadece gerektiği zaman konuşuyorum. İşyerinde özellikle çok dalga geçiyorlat. Ve ben kendimi çok kötü hissediyorum. Umrumda değil gibi davranıyorum ama evde hep ağlıyorum. Yaşamak istemiyorum. (19 yaşındayım) Neden insanlar bu kadar kötü? Dalga geçilmesi hal ediyor muyum gerçekten. Siz de böyle birisini tanisaniz dalga geçer misiniz? Birde şunu fark ettim. O kadar iğrençler ki birbirlerinden güç buluyorlar yanlız oldukları zaman sessiz koyun gibler ama o arkadaş grubu bir arada olunca başlıyorlar dalga geçmeye.

İnsanlar dalga geçiyor ve ben hiçbir şey diyemiyorum. Kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla