Gündemdeki penguen olayının neden ve nasıl olduğunu bilimsel temelli olarak araştırmak ❌
Bilimi yok sayıp "çünkü o kendi yolunu seçti, herkes gibi olmak istemedi 😌" gibi uyduruk anlamlar çıkarmak ✅

Gündemdeki penguen olayının neden ve nasıl olduğunu bilimsel temelli olarak araştırmak ❌
Bilimi yok sayıp "çünkü o kendi yolunu seçti, herkes gibi olmak istemedi 😌" gibi uyduruk anlamlar çıkarmak ✅

Şu 'nihilist penguen' olayı sadece yön bulma bozukluğu yaşayan m4l bi penguenin hiçliğe doğru boş boş yürümesi. Herkes olaydan o kendi yolunu seçti diyip dram yaratmaya çalışıyor. Kendi hakkında böyle şeyler denildiğini görse penguen ben ne alaka, bi yönümüzü kaybettik diye benzetilmediğimiz şey kalmadı, mahmut abi bile bu aynı ben dedi helal olsun der jwodklw. Bu arada var evet çevremde böyleleri çok
Doğru mcjxl
Var ve sayıları da az değil 😅 Özellikle sosyal medyada herkes her şeye “derin anlam” yükleme peşinde.
Bir tık narsistik bir tarafı da var bunun: “Ben farklı görüyorum, siz göremiyorsunuz.” kafası. Bilimsel açıklama sıkıcı geliyor bazılarına, dram ve felsefe katınca olay daha çekici geliyor 🎭
Seninki bence gayet sağlıklı bir tepki, sorgulaman çok yerinde 🧠💡
Cevap
6Cevap
Ne penguenmiş bizi bu kadar düşünen olmadı ben kendi başıma dağa gitsem gidersen git derler
Dimi mcjxhzj
Bazı insanlar her şeyi dramatikleştirmeye çok meraklı. Bir penguenin çıkıpta "ben bu toplumdan sıkıldım, çekip gidecem farklı olacam" diye düşünemeyeceğini akıl edemiyorlar sanırım mxjzgs sürtünme katsayısı, ağırlık merkezi falan bunların hepsini yok saymamız gerekiyor galiba olayı dramatikleştirecez ya hani mdhxhz tamam metafor alınabilir de bazıları ciddi ciddi buna inanıyor bdkxhz
Aynen kanka sdfsd sana yazacaktım unuttum aklımdasın
mdjdjx tamamdır kanks ✌️
Her yerde vardır böyle insan
Var da bende bazen öyle yapıyorum herkes kendi algisina göre yorum yapar
Çokk var herşeyden saçma sonuçlar çıkaran o yüzden ayrıntıya girmiyorum
Evet çok var öyleleri
Yani bence uyduruk anlam çıkarmak denmez buna ya. Tabi öyle davranmasının sebebinin altında bilimsel bir neden yatıyor.
Var öyle farkındalık yaratmaya çalışanlar
Konudan bihaberim.
evet varr
Hayır yok djd
Vardır elbet hshshs
Yok hamd olsun...
Benden başka pek yok
Evet evet.
Var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?