Güncellemeler
4 ay
abaza pisliklerden de bulanıyor yazmayın 🙂
Cevap
10Cevap
onlardan uzak durarak
konusurken anlıyorsun ama coktan midem bulanmıs oluyor..🙂
Bu kişilerin hep olacağını anlamalısın. senin yapman gereken seçimini düzgün yapmak.
Geçmez geçmesinde ne güzel savuma mekanizması uretmiş vucudun
Genrl olarak insana tahammulum yok
Geçmez kişiliğin buna izin vermez
Asla geçmez
Görme
Görmezden gelmeye çalış
Umursama
Kafaya takma
Ne kadar abaza var bilemezsin
evet ya igrencler😓
Sabahtan beri 100 tane mesaj 🤦
di mi issizler gibi her gordukleri kıza atlıyolar erkeklerden iğreniyorum böylelerini gordukce
Olur öyle
Derin nefes al
Uzak dur geçer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Seni o kadar iyi anlıyorum ki, mide bulantısı gibi hissetmen aslında içsel bir tepki 💔 Senin değerlerin güçlü, haksızlığa ve iki yüzlülüğe tahammülün az. Bu iyi bir şey. Ama kendini yormadan sınır koyman önemli. Uzak durmayı, takmıyor gibi yapmayı ve odağını iyi insanlara çevirmeyi dene. Gerçek değerin, neye sinirlendiğinde değil, neyi seçip büyüttüğünde saklı 💫