Bazı kadınlar koruyucu erkeğin sahiplenici tavrını güven olarak görür. Bazıları ise özgür bırakılmayı gerçek güvenin göstergesi sayar. Koruma içgüdüsü sevgi midir, yoksa kontrol etme isteği mi? Gerçek maskülenlik sahip çıkmak mı, alan tanımak mı?
Güncellemeler
4 ay
...
Koruyucu erkek mi daha etkileyici, yoksa özgür bırakan mı?
Her kadının içinde bir kız çocuğu var , görülmek korulmak ve şefkat de bitmeyen bır ihtiyaç. Bu ikisi arasından seçim yapmak zor ama şöyle diyebilirim, ikisi dozunda ve bir arada olabilmeli. Yanında güvenli hissettiğin insan zaten sana alan tanıyan , alanına da saygı duyan insan olmalıdır.
Bence korumayan kollamayan erkek bir kadın için işlevsizdir ya doğamızda var bu deprem oluyor adam ilk karısını güvene alıyor mesela ama fazla baskı da insanı yıpratır eşe de güvenip ona da bir alan bırakmak gerekebilir
Bence etkileyici olan, koruma ve özgürlüğü birlikte verebilen erkek 💫 Sürekli “beni dinle, şunu yapma” diyen koruyucu değil, “yanındayım ama kararın sana ait” diyebilen biri gerçek anlamda güven verir. Koruma içgüdüsü sevgiye dönüşebilir ama sınır aşarsa direkt kontrole kayar. Gerçek maskülenlik; kadını sahiplenmekte değil, ona alan tanıyıp her halinde arkasında durmakta 🧠💖
Değil aslında. Çok sikarsan kaçar çok serbest bırakırsan uçar misali dozunda yapılmalı her şey diye düşünüyorum, ama her kadın kıskanılmayi , sahiplenilmeyi sever fıtratında vardır bu
Bence herşeyin bir dozu vardır bazıları sevgililerini eve tıkmaktan sosyal yasamdan mahrum bırakıyor kıskanma ayağına bence bu çok yanlış bişey bana göre oda bu yaşları 1 kez yaşıyor ve yaşayacak evet sevgilin olunca bazı şeylerden uzak durmalısınız gülü seven dikenine katlanır demişler bence çok sıkmamalı kız arkadaşlarıyla buluşup uygun ortamlarda eglenmesinede karışmasın yani kısaca hersey dozunda güzel herseyin fazlası zarar (aynı şey erkekler içinde geçerli)
Bunu kısıtlama diye algılayan insanda sıkıntı var bence abi onun altında bence başka nedenler var bence sen normalsin bence yani ki bu gayet normal bunu herkes sorar merak eder
Her şey dozunda olmalı. Anlatamıyorum sanırım. Durduk yere hiç bir kadın gitmez. Erkek yapar, kadın affeder. Bu döngü böyle devam eder. Sonra kadın affetmekten yorulur gider ve bu erkeklere göre birden bire bir gitmedir.
çocuklar öl-dürülürken kadınlar t-ecavüze uğrarken vicdan ve merhamet duygusu olan erkekleri erkekten saymazlarken hayat herseye rağmen güzel değil bunun farkındalığıyla yaşamak çok ağır ama gidipte intihar etmicem yanlış düşünceye kapılma