Neden erkekler sürekli kendilerini kanıtlamaya çalışıyorlar?

Egolu biri olduğumu kesinlikle düşünmüyorum. Ama ne zaman bir erkekle konuşsam sürekli baskı altında hissediyor gibi görünüyorlar. Ailelerinin mallarından, ne kadar zeki olduklarından vb. bahsediyorlar. Ayrıca sanki sürekli konuyu iyi oldukları yerlere getiriyorlar. Kendimi iş mülakatı yapıyor gibi hissediyorum. Ben kimseden bu tarz şeyler beklemiyorum ki. Konuştuğum bir çocuk vardı, ailemle tanıştı. Sonra bir anda soğuk yapmaya başladı ondan sonra devam etmedi zaten. Neden ki, ailem iyi bir ailedir, annem ile babam fizik profesörü gayet konuşmaları da düzgün oturaklı insanlar, gayet hoş da karşıladılar. Onun ailesi belediyede çalışıyordu acaba bir kadın bir konuda üstün olunca erkekler kendilerini kötü mü hissediyorlar

Neden erkekler sürekli kendilerini kanıtlamaya çalışıyorlar?
Cevapla