Yaşadığımız hayat bir rüyaysa biz ne kadar gerçeğiz? ?

Hiç düşündünüz mü? Neden varız ! Var olma nedenimiz nedir. İnsan sahip değilken ister de sahip olduğunda neden isyan eder? İnsan, sahip oldukça neden fazlasını ister? Neden paylaşmak yerine sahipleniriz. Her attığımız adım sınav değil mi? Hiç sorguladınız mı kendinizi. Kendinizi sorguladığınız da ne kadar doğruyuz? Bence bunları düşünmek gerek. Her şeye her yanlışa vakit bulabilirken neden doğrulardan uzağız. İşte ; kendinizi sorguladığınız da çoğu doğruya ulaşacaksınız. Kimi insan bencil olmuş. Kimi kibirli , kimine bakarsın özenti kimine bakarsın sanki hiç ölmeyecekmiş gibi yaşıyor. Kimi aldatıyor , kimi sapıtıyor kimi ise hak yiyor. Bu kadar kirlendiysek eğer bence farkında olmadığımızdan. Peki farkında olupta yapanlar? Bence insan kendini sorgulamalı eğer ki insan olmak istiyorsa.

Yaşadığımız hayat bir rüyaysa biz ne kadar gerçeğiz? ?
Cevapla