Dışardaki insanlara sesim çıkmıyor ama evde anneme kardeşime çok pis yükseliyorum ağzıma geleni söylüyorum sonra çok üzülüyorum?

Neden böyleyim? Neden özgüvensiz bi eziğim asıl dışardakilete söylemem gereken şeyleri gelip evde aileme patlıyorum
Dışardaki insanlara sesim çıkmıyor ama evde anneme kardeşime çok pis yükseliyorum ağzıma geleni söylüyorum sonra çok üzülüyorum?
Cevapla