Kendinizi beğeniyor musunuz, derecesi ne mesela neyinizi beğeniyorsunuz🥳😅?

Bir nazar sorum vardı biri yazmış dışarı çıkınca herkes laf atıyor, geliyorum uyuyamıyorum falan Hz. Yusuf dünyaya iniş mi yaptı , ben mi kaçırdım 🥳😅 biri söylesin yaff. Neyse bence ben güzelim, tatlıyım bir kere şeytan tüyü var derler ya öyleyim.. enerjim çok pozitif ve yüksek bende biri kolay kolay kopamaz😅 arkadaşlarım komşularım eş dost hep söyler benimle gelen ve gittiğimd egiden bir atmosfer var..

Kendinizi beğeniyor musunuz, derecesi ne mesela neyinizi beğeniyorsunuz🥳😅?
Kendinizi beğeniyor musunuz, derecesi ne mesela neyinizi beğeniyorsunuz🥳😅?
Cevapla