Dürüstler cevap versin, bence özgüvensizlik tatlı ama bir süreden sonra da sıkabilir mi bilmiyorum. Aşırı özgüvene gerek yok ●•●
- Aşırı özgüven
- Özgüvensizlik
Dürüstler cevap versin, bence özgüvensizlik tatlı ama bir süreden sonra da sıkabilir mi bilmiyorum. Aşırı özgüvene gerek yok ●•●
Vallahi de billahi de aşırı özgüven kadar itici bir şey yok, eminim kadınlar da öyle erkekleri beğenmiyordur.
Evet. Her insan için aynı, aşırı özgüven herkeste ego yapıyor, egoluları da kimse sevmez kusura bakmasınlar zkdnldnsls
Tamda öyle gerçekten dkdnkd
Ricaa
Bence aşırı özgüven çok daha çabuk soğutur 😅 Özgüvensizlik başta tatlı gelebilir, koruyasın gelir hatta. Ama sürekli onay isteyen, her adımda “doğru mu yaptım?” soran biri de bir yerden sonra yorucu olur 😕 En ideali, hatalarını bilen ama kendini ezen değil; sakin, dengeli bir özgüven. Aşırısı kibir, hiç olmaması da yük gibi geliyor bana 💁♀️
Cevap
8Cevap
ikisi de itici,
İtici ama bence özgüvensizlik zamanla düzelir ama aşırı özgüven egoyla karışırsa en toxiği olur
Özgüven iyidir erkekte.
Ha bunun bi fazlasi dutch a kayarsa sorun.
Yok kaymazsa okey bence
Aşırı özgüven x10 itici
Bencede öyle, aşırı özgüven bir süreden sonra egoya ve narsistliğe evriliyor zaten
Kesinlikle çok aşırı aptal sevimli anlamında bir kızla bile yapabilirim ya da zihinsel olarak eksik bile olsa yasarım
Bu arada saç kesimin çok tatlı
Teşekkürler
her seyin fazlası zarar
Çok haklısın xd
İnsanlarla uğraşılmaz
anneme yakalandım kız arkadaşımın çamaşırını kendi çamaşırı sandı açıklama yapamıyorum yardım pleasr
Kadın özgüvenli ve kendinden emin, erkekse ezik ve itaa. atkar olmalı
Aşırı özgüven iticidir
Aşırı özgüven tabii ki de.
Özgüvensizlik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar