Bizmi rahatız yoksa insanlarmı çok sıkı?

Arkadaşlar bizim çevre kuzenler falan birbirimizin yanında çok rahatız güvendiğimizden yani birbirimizden utanmayaız kıskanmayız falan filan ama bunu başkalarına anlatınca veya görünce yanlış anlıyorlar veya ters tepki veriyolar sizce durum nasıl
Bizmi rahatız yoksa insanlarmı çok sıkı?
Cevapla