19 yaşındayım ama herkes beni çocuk, saf gibi görüp dışlıyor, neden boyle, ne yapmaliyim? Bunun bir hastalık olduğunu düşünüyorum?

Olduğum çoğu arkadaş grubunda, aile içinde, okulda ya da onun gibi ortamlarda sürekli olarak dışlandığımı hissediyorum. canım değilim, sürekli bana sen safsın, masumsun, sen bizimle takılma gibi sözler söyleyerek beni ortamdan uzaklaştırıyorlar. Biriyle mesajlaştığımda hemen sordukları ilk şey sen çocuk musun oluyor. Birkaç hafta önce abim için sigara almaya çıktım, marketten sigarayı aldığımda benim reşit olmadığımı iddia edip sigarayı vermediler. 19 yaşında olduğumu söyledim inanmadılar. Beni neden çocuk gibi görüyorlar. Bir kere hoşlandığım çocuğa açıldığımda çocuk bana güzelsin ama ben p3d0 değilim diyip red etti. Olgun görünmüyorum, okulumda bile zorbalanıp dışlanıyorum, aile içinde bile bana küçük çocuk muamelesi yapıyorlar, 12-13 yaşlarındaki kuzenlerimle yaşıt gibi görünüyorum ne yapmalıyım helpp Hormonlarım falan mı bozuk yaşıtlarımın hepsi olgun ve benden çok daha büyük görünüyorlar. Bazı arkadaşlarım bana bebek anime kızı diye lakap taktılar psikolojim bozuldu:((

19 yaşındayım ama herkes beni çocuk, saf gibi görüp dışlıyor, neden boyle, ne yapmaliyim? Bunun bir hastalık olduğunu düşünüyorum?
Cevapla