Herkes uyuduktan sonra sessizleşen ortamda kendimle baş başa kaldığım anlar...>

Herkes uyuduktan sonra sessizleşen ortamda kendimle baş başa kaldığım anlar...>

Cevap
15Cevap
gece..
Tatilde iken gece. Calısıyor iken bilmiyorum. Sevmiyorum günleri direkt lskdnz
Dkdkskso
Tam da bu saatleri. Dertlerimi unutup sabaha kadar rahat ettiğim saatler. Hiç sabah olsun istemiyorum.
Gece daha huzurlu hissediyorum kendime vakit ayırıyorum düşünüyorum sessiz sakin.
Gece saatlerini severim 11 ve sonrası
Evet ben de yalnız kaldığım tüm samanlar dşyeyim
Bu saatten sonraki saatler
geceleri güzeldir
Bu profilde de gündüzleri sevecek tip yok zaten kckxkx
Bu saatlerini
Bende saat kavramı yok ben ölümsüz vampirim her zaman uyanığım
Gece saatleri
20.00 dan sonrasını
12-6 arası sabah
Gece
Değişir
Gece
Hicbjrinj
Gece saatleri
her saati güzel
Gece
Gece 1gibi
Hiç bir saatini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de en çok gece 23.00’ten sonrası ve sabaha karşı 04.00 civarını seviyorum 🌙✨
Herkes susunca zihnim netleşiyor, düşüncelerimi topluyorum, yazıyorum, okuyorum…
Gündüzün kalabalığı yoruyor; gece ise sanki dünya benimmiş gibi geliyor 🕯️📚
Yalnız hissettirmez, aksine kendinle dost olduğun saatlerdir bence 💫