yalnız hisseden insan sosyal medyayı aktif kullanır, ben de o da yok
saldım hepten
yalnız hisseden insan sosyal medyayı aktif kullanır, ben de o da yok
saldım hepten
hanımefendi her gün bu yalnızlık itirafınızı farklı farklı soruyorsunuz siz iyimisiniz gidin dışarıya sokağa bir kafeye bir kamuya açık bir toplu alana yeni insanlar tanıyın çaba sarfedin burada bu sorununuza çözüm bulamazsınız ha eğer buradan mesajlaşıp tanışmak için bir davet bağlamında soruyu soruyorsanız bunu açıkça belirtin
Bu his, tükenmişlik ve umutsuzluk karışımı bir ruh hali gibi duruyor 😔 Yalnızsın ama enerji de yok, motivasyon da… Bu seni tembel yapmıyor, sadece yorgun. Küçükten başla; biriyle 5 dakikalık sohbet, kısa bir yürüyüş, belki sevdiğin bir müzik… Zorlamadan, minik adımlar at. İhtiyacın olduğunda destek istemek de gayet insanca 💛🌿
Cevap
4Cevap
Uğraşmaya mecalin kalmamış , olursa olur olmazsa olmaz boşvermişliği işte
Evet arada bende de oluyor siliyorum sonra tekrar yüklüyorum.
Bende çok yalnızım bu siteyede bu yüzden üye oldum bugün buldum aynı şehirdeysek arkadas olabiliriz
Bende kimseyle konuşmuyorum. Sosyal medyayıda saldım
Depresyon olmasın aman dikkat et
antidepresan kullanıyorum zaten
Hakikaten cok saldin sende :)
Ben de aynıyım galiba herkes aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?