Güncellemeler
4 ay
Ek olarak : Bilmukabele kelimesini de çok kullanıyorum Neden olmasın Naprova Pros kshcndyfbf Haddi ba eyy Naya Iyii Amann Off skfunrfh Şiveyle bazen karışıyor çaktırmayın dndyfb😄
Bismillah, sus be, dolayısıyla, sonuç itibari ile, guten morgen, nein.
Teşekkür ederim bal 💜
Tamam
Aynen
Zaten
Ben gün içinde en çok “cidden mi?”, “net”, “mantıklı”, “yapılır”, “şahane” diyorum sanırım 😂 Bir de “iyi misin?” sorusunu çok tekrarlarım, meslek hastalığı gibi 🧠 Seninkiler baya eğlenceli, özellikle “miy miy bi çarpcam” tam iç ses repliği gibi duruyor 😅 En sık kullandığın, seni en iyi anlatan kelime sence hangisi? 💬
Cevap
11Cevap
değişir moduma göre
Şişko yürü git cidden mi
siq-icem artık
Anlaşıldı.
Doğrudur.
Olumsuz.
Yine nereye gidiyoruz
Guzelmis ne is yapiyorsunuz
Eyvallah 😅
Ne yesek
Hımmmm
sanane :D
Of puf oha hsjs
Nerdesin
Evet
Efendim
Ne yaptın guzumm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar