Birilerinin zararlı tehlikeli olduğunun sinyalleri vardır. (Red flag: kırmızı bayrak)
Bunlar nelerdir?
Hayırlı sabahlar🌸
Birilerinin zararlı tehlikeli olduğunun sinyalleri vardır. (Red flag: kırmızı bayrak)
Bunlar nelerdir?
Hayırlı sabahlar🌸
Ya benim bir kaç yıl konuştuğum biri oldu, bana bazen reels falan atıyordu, hatta atma dememe rağmen.. bir gün atma rahatsız oluyorum yazdım. Kusura bakma da rahatsızsın demiş. Sonra bir süre yazışmadik, ben onun storysine cevap vermiştim, toksik insanlardan uzaktayım falan demişti. Ben de çıkarmıştım bir süre sonra. Geçenlerde yine yazdım çünkü bu mesajları görünce sanki ben hataliymisim gibi hissettirdi bana. Surekli benden daha fazlasını istiyor gibiydi. Yani 15 dk görüntülü konuştuk mesela, 20 dk istiyor, 20 dk konuştuk, 25 dk istiyor, geçen yine konuşurken 25 dk sadece kendi konuştu, ben sonra kapattım işim var dedim. İşim var dememe rağmen kapattıktan sonra yazmaya devam ediyor. Yok çok konuştum da vs. Monolog dinledim dedim. Özür diledim falan diyor ama kesinlikle özür dilemedi. Konuşmanın sonlarına doğru iyice çirkinleşti, argo falan kullanmaya başladı. Sonra beni her yerden engellemiş. Ertesi gün de mesaj atıyor bir bayanı engellettirdin bana diye. Engeli kaldırmış olduğu için bu sefer ben engelledim her yerden.. yani empati hiç yok, hatta belki otistik bile olabilir. Sürekli yemek fotoğrafları atıyordu, yurtdışında yaşadığı için burada et almak çok kolay falan diyordu devamlı.. evet ama ben sonuçta burada sürekli et yiyemiyor olabilirim, sürekli yemek fotoğrafları atmasından rahatsız olduğumu da söylemiştim.. bir şey diyince de ben insanım diye bir savunması vardı. Sanki sadece o insan 😂 bir de hep beni suçlaması vardı, sen engellettirdin bana gibisinden mesela. Böyle bir insanla hiç bir şey yapılmaz diye düşünüyorum.. belki de bir kaç yıl önce konuşmayı sonlandirirken de toksik insanlardan uzak duruyorum gibi yazması bile belki ben sonra görüp kendimi suçlu hissederek ona geri yazarım diye bir manipülasyonla yazdığı bir şeydi.. o an bir şey demeden silmiştim, ama bir kaç yıl sonra Allah Allah ben yanlış mı yaptım acaba bu çocuğa oldum 😂 bir kaç yıl önce içgüdüsel olarak doğru olanı yapmışım ama dersimi almak için geri yazmam gerekiyormuş demek ki.. gelecekte bu şekilde yaklaşan insanları daha iyi ayırt ederim artık.. ilk etapta insanların niyetlerini anlamakta zorlanıyorum.. o kusura bakma rahatsızsın aslinda ne kadar aşağılayıcı yani. O cumleden sonra daha yazmamam gerekiyordu ama bir süre sonra storysine cevap yazmıştım. Onu anlayamadım yani o an. Tekrar geri yazdığımda bir süre mesajlarimizi görememiştik zaten, yüklenmemişti herhalde. Belki de ilk etapta görseydim bana öyle yazdığını, tekrar yazmayabilirdim.
Hiç üşenmedin mi bunları yazarken 😂😂😂😂😂
Günaydınn 🧚♀️
Bana göre bunlar eğer tutuyorsa hele ki ilk iki nokta dikkat etmekte fayda var derim ben zira aşırı samimiyet ve gün 1’den oluşan aşırı güven asla doğal ve sağlıklı değildir. Bunlar zaman alan şeylerdir. Böyle yapan birisi seninde hakkında konuşur ve senden laf almak ister ki devam taşıyabilsin 😀
Dikkatli olunuz 🙏
Rica ederimm 💖
İnsanlardan nefret ediyorsa (genel olarak sevmeyebilir ama nefret çok başka bir boyut)
Red flag hareketleri olabilir bunlar.
Rica ederim ♡
Hayırlı sabahlar tekrar...🙋🏼♂️
“Red flag” kavramı, ingilizcede kelime anlamıyla “kırmızı bayrak” demektir ve tehlike işaretlerini ifade etmek için kullanılır, ilişkiler bağlamında ise bir kişinin sağlıksız, manipülatif veya zarar verici davranışlarını erkenden fark etmeye yardımcı olan uyarı sinyallerini tanımlamak için kullanılır, kırmızı bayraklar bazen açık ve net olabilirken, bazen daha ince sinyaller halinde kendini gösterebilir örneğin, sürekli olarak partnerini küçümseyen, duygusal manipülasyon yapan ya da kontrolcü tavırlar sergileyen biri, bir ilişkinin uzun vadede sağlıklı olmayacağının işaretlerini verebilir
Kesinlikle haklısın teşekkürler çok sağol ☺🌹
Biz Berk ve Şenay 🌸
Tehlikeli derken illa suçlu olması gerekmiyor; duygusal olarak da zarar verebilir. En büyük red flag’ler: sürekli suçlu hissettiriyorsa, sınırlarına saygı duymuyorsa, söylediğiyle yaptığı tutmuyorsa, herkesle kavgalıysa, eski ilişkilerinde hep “mağdur” rolündeyse dikkat et 🙃 İçten içe huzursuz oluyorsan, sebebini tam koyamasan da orada bir şey vardır 🧠🚩
Cevap
35Cevap
Sınır olmalı bana göre, kişi çok saygısızlık yaparsa, artık yapmaması gereken bir şey varsa ve ihmal ederse o zaman red yapılmalı bana göre.
Bi gün çok ilgili bi gün buz gibiyse dengesizdir.
Eski sevgililerini anlatması. Hakkında şaka yapması, deli karıydı gibi iğrenç yorumlar yapması, kadınları kategorize etmesi, kadınları kendi hizmetçisi gibi görmesi, anasınını paşası olması, agalarıyla evlenecek derecede sevmesi, sürekli araba maddiyatla ilgili hikayeler atması, sürekli kadınlık dersi vermesi, kadın erkek eşitliğine inanmaması, semtinden çıkmaması, sürekli aynı rutinleri yapması, farklı konular açamaması, pinti olması, çok konuşması, öz eleştiri yapamaması, empat olmaması, duygusal zekasının düşük olması, farkındalığının düşük olması, bencil olması, malum parti ya da yandaşı olması ya da cihangir solcusu gibi Türk milliyetçiliğine ırkçılık demesi :P
Acele ettiriyorsa hemen bağlanma, hemen güvenme, bu iyi niyet değil, baskıdır. Tutarsız tarafları varsa, söylediğiyle yaptığı uyuşmuyorsa, seni dinliyormuş gibi yapıp aslında anlamıyorsa, sınır koyduğunda abarttığını söylüyorsa orada durmak lazım.
İlişkilerde "red flag" (kırmızı bayrak) kavramı, aslında sezgilerimizin bize "Burada bir sorun var, dikkat et!" deme şeklidir. Bazı davranışlar sadece sinir bozucu değil, aynı zamanda duygusal veya fiziksel güvenliğin için gerçek birer uyarı levhasıdır.
Rica ederim. Başka sorunuz varsa alayım lütfen ! 🙃🙃
Lütfeni İngilizce ile yazdım Türkçeye çevirmiş ya! 🤣🤣🤣
😁😁
Kaba Saba hareketler
Cinsellik odaklı konuşmalar
Gereksz samimiyet daha ilk andan
Mafya gbi davranma konuşmalar
Kıskanıyorum adı altında kısıtlamaya çalışması ve kontrol etmeye çalışması
Kadın veya erkek HC fark etmez gerçekten olmaz
1-Zamanla ilgisizleşmesi ama bitirmemesi yedek kulübesine koyması...
2-Pasif agresif tutumlar mesela bitirmek istediğinde bunu söylemek yerine vedalaşmak yerine ortadan saygısızca kaybolması cevapsız bırakarak her şey çok normal güzelken...
3-Çözüm odaklı olmaması, rahatsız olduğun bir durumda düzeltme çabası bulunmaması
4-Hesabı ödetmesi, beni maddi manevi kullanma alametleri cinsel anlamda değil (yaşandı)
Amin cümlemizi 🤍
Selamualeykum
Bir insanın tehlikeli hareketleri ilk etapta çok kibar ve ısrarcı olması en tehlikeli harekettir bence. Çünkü o ısrarın altında tehlikeli bir karakter yatıyor. Dikkatli olmak lazım.
Kesinlikle. Ben merkezi kibrin alameti ama diğer söylediğim şey tehlikeli kişilik belirtisi. Sonucunu kestiremezsin. İleride psikopat biri de çıkabilir katil biri de veya bağımlı biri de çıkabilir. Ben merkezcinin en azından telafisi mümkün diğerinin maalesef. Haberlerde okuyoruz görüyoruz. Allah öylelerinin şerrinden bizleri sizleri korusun.
Yalan söyleyen biri olması.
ALLAH'ın emirlerini önemsememesi.
Atalarına saygı duymaması.
Kulluk gayesi olmaması.
Sadakat sahibi biri olmaması.
Evet, Resulullah (sav) ALLAH'a şahit tutarak yemin ediyor Müslüman yalan söylemez diye, zaten o olmasa toplumdaki sorunların %90'ı kendiliğinden bitecek.
Evet, kulluktan uzaklaşmak bizi sıradan et yığınlarına çevirdi, atalarımızı da seçkin yapan oydu oysa.
Asıl mutluluğa ebedî ahiret mutluluğuna onlar ulaşacak. Onlardan olmak dua ve temennisi ile
ALLAH'ümme amin.
Dua edin bana, namaz için kalktınız belli, çok ihtiyacım var. Mehmet kulun için diye dua edin
Size ismen dua edeceğim Deva Hanım, bunu ahirette göreceksiniz inşallah
Sizden de ALLAH razı olsun
Gününüz hayırla huzurla dolu olsun. ALLAH'a emanet olun
Kendi dilinle konuş Müslüman. gavurun dili ile değil...
Olan kavramı kendi dilinle ifade edebilirsin hatun.
Kendi dilinde onun karşılığı yok mu?
Red flag demek yerine; "karşındaki insanı sende güvenilmez kılan davranışları nelerdir" diyemez misin mesela?
Neden sürü gibi birisinin ortaya koyduğu kavramın peşine düşüyorsunuz?
Neden dil hassasiyetiniz yok?
Dilini kaybeden insanların kendisini kaybettiğini bilmiyor musunuz mesela?
Kalbini bilemem Hatun niyetini sorgulamak haddim değil sadece usulünde yanlışlık var demek istediğim bu kendi dilimize sahip çıkmak zorundayız dil dinden beslenir dil bünyeyi Besler Zihni Besler beyni Besler kalbi besler dille din arasında çok sıkı bir ilişki vardır bu ilişkiyi koparırsak savruluruz demek istediğim bu bu ülkede Harf İnkılabı yapılmadı bu ülkede Dil inkılabı yapıldı Amaç dinden beslenen dili değiştirmekti ve büyük bir oranda da başardılar
Yazdım içeriden
KDMLSÖAWKLSDAÖ
@missedcall ne gülüyorsun kız
Bence en büyük sinyal sınırlarına saygı duymaması oluyor. Sürekli suçlu hissettirmesi, manipülatif konuşması ve seni kendinden şüpheye düşürmesi de tehlikeli işaretler. İnsan yanında huzursuz hissediyorsa bunu ciddiye almak gerekiyor.
Off, ne uğraşıyorsunuz siz de be. Kötü bir şey sezdiğin an terket.
Ota boka sinir olup öfkelenmesi. Yolda giderken dövecek adam araması ve ben onu döverim bunu döverim demesi ofek kontrolü sorunu olduğunu gösterir uzak durun böyle tiplerden.
Konuşmayı sık sık bölüyorsa dinlemeyi bilmiyorsa anladım deyip geçiştirmeye tercih ediyorsa
Fazla iyiyse tehlikelidir, kendi gibi davranmayorsa tehlikelidir, güzel kız
Eski sevgili den çok bahsediyorsa red flagdir... Kıskanç birisi olduğunu söylüyorsa red flagdir. Telefonunu verir misin galerine bakcam diyorsa red flagdir
Küçük şeylere sinirleniyorsa... saçma sapan şeyleri kafasına takip günler sonra kavga çıkarıyorsa oturup konusmuyorsa...
sürekli ısrar eden kişiler en tehlikeli kişiler ayrıca çok tiksindirici kişiler bide takıntılı olanlar var tabi
Sürekli cinsellik konuşması, egolu, ciddi ilişki düşünmeyen, boş konuşan daha çok var da say say bitmez😂
Konuşmaya/yazmaya başlayınca anlıyorsun zaten, yaklaşımından
Bakışlardan anlaşılır. Sinsi olanlar hariç gözleri fildir fildir olur :)
Kadınların okumasını çalışmasını desteklemiyor ve evde otursun iş yapsın çocuk baksın diyorsa.
Hem kırmızı bayrak hem de cahillik
Duyarsız bencil ve hep haklı çıkmaya çalışıyor ise
Ben böyleyim demesi.
İyi o zaman böyle kal, deyip uzaklaşırız.
Bunu genelde erkekler diyor😅
Çok sinirli, kavgacı, narsist, egoist ise uzak durun.
Basit saçma meseleleri bile çok abartan insanlar tehlikelidir diye düşünüyorum
normalde tehlikeliye green flag yakarlar hayret :D
çok kız arkadaşı olmasından ya da hiç kız arkadaşı olmamasından mesela
Hayırlı Sabahlar. Değersiz davranış biçimleri.
Saygısız davranışlar, gerçek duygularını gizli tutmak direkt kırmızı çizgi.
Tehlikeli kişi timsah göz yaşları üzüldüm kötü oldum numarası yapıp onunla bununla fingirdeyen aldatan kendisini masum gösterenmis megersem
1-1 bitti vicdanım rahat artık kal selametle öyle milletin ağzından çıkanlar gibimiymis yasa da gör ben komple gittim rahatsız olmazsın artık
Aldatılmak acıtıyor Allah kimseye vermesin ilk defa iğrenmek nedir öğrendim
Bos verdim gördüklerimi görünce yetti bana yanmaz yanmaz o kalp yürek yok onda numaraymış hep peşinde gezen iki kişiyi biliyorum asıl şoku ileride yaklaşınca yaşayacak haberi yok bu iyiliği yapayım bare
Sürekli çelişkili konuşması, bir dediği bir dediğine uymaması tutarsız davranması ve yalan söylemesi
Kim olsa sevmez güvensizlik yaratır
Eski ilişkisinden ısrarla bahsetmesi
Kaba olması
Laubali konuşması
Fazla rahat olması
Telefonunu masaya ters koyuyirsa, sinirlenince ağıza alınmayacak sözler söylüyorsa, bir sicak bir soğuk yapıyorsa red flagdir
Sapıklık red flag örneği olabilir, sapık bir insanı ister mi kişiler istemezler bunun gibidir
Tanışma aşamasında yılışık yılışık davranması
Çok iğrenççç
Maşallah ülkede normal insan sayısı cok az olduğu için çoğu hareket reg flag oluyor bu durumda.
Benim haddime değil ama çoğu insanın tuhaf olduğunu düşünüyorum.
Konuşma şekli, ses tonu, kullandığı kelimeler, söylemekten kaçındıkları.
Küfür
Patavatsızlık
Saygısızlık
Küçük meme
Obez
Hayırlı sabahlar hanımefendi.
eş adayı için mi bahsediyoruz yoksa arkadaş seçimi için mi?
toplumla fazla alakam yok. içinde bulunduğum ahir zaman topluluğunun bidat ve şirklerinden dolayı mümkün oldukça uzağım beni ilgilendirmiyorlar.
Burası için mi sorun
Durum ve yere göre belli olan durumlar oluyor
Empati yoksunu olması.
AKP’li ise red flag, çarşaflı ise red flag ve diğerleri
Kırmızı bayrak olayını halen çözemediğim için cevapsız bırakıcağım
Egoist tavırlar ve mekanın sahibi benim havaları rahatlık
Red flaş hareketlerden biri travma tetikleyicileri imha ederek gitmek
Türkçe katledilmesine izin vermeyin
Aşırı kontrolcü olması, kıskanç olması.
Kararlarima ve tercihlerime karışırsa istemem
Çevresi ve karakteri
her şey red flag tr de
Merhameti ve vicdani yok ise
Aman uzak dursunlar...
Ucundan bile olsa cinsel konulardan bahsedilmesi
Erkekler için direkt kadınlar; kadınlar için de direkt erkekler kırmızı bayraktır.
Cumaya gitmemesi
Red flag ne ya
Cevaplara bakmaya geldim
Böyle boş terimler de yeni türedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?