
Mutluluk şu kadar basit bazı kadınlar için. Ama nerde aç gözlü, sevmeyi bilmeyen, üstten bakan kadınlar var mutlulular. Abi gerçekten iyilikten maraz doğuyor. Umarım hayal kalmaz şu görüntü

Mutluluk şu kadar basit bazı kadınlar için. Ama nerde aç gözlü, sevmeyi bilmeyen, üstten bakan kadınlar var mutlulular. Abi gerçekten iyilikten maraz doğuyor. Umarım hayal kalmaz şu görüntü
Azla yetineni cepte görürler. Aman o zaten sesini çıkarmaz idare eder diyip üstüne basarlar. Ama arıza çıkaranı kaybetmekten korkarlar, o yüzden hep onu memnun etmeye çalışırlar. İnsanlar nankördür kızçem, elindekinin kıymetini bilmez, ulaşamadığının ya da onu yoranın peşinden koşar. Sen kolay lokma olursan hevesleri kaçıyor maalesef
Kadınlar erkek seçimleri konusunda asla az yetinmezler. Erkeğin ona sundukları konusunda aza razı gelebilirler fakat asıl mühim olan soru şu: Hangi erkek?
Demek ki orspu çocuğu olanların tipik karakter özellikleri (çok konuşmak, yvsaklik, yalan, kibir, uçana kaçana yazmak, kendilerini üstün gösterme çabaları) sana çekici geliyor.
Normalde iyi erkekler ama sana orspu çocuğu gibi mi davranıyorlar?
Peki başlarda iyi olan bu adamlar sonlarda neden iblis oluyorlar, hiç düşündün mü bunu? Yani hep sende böyle olmaları tesadüf mü?
Yok ben azrailim, canını almaya geldim
Eski sevgilin gerçekten bir peygambermiş
Evde kalmış surtuk
ulaşılan insan çok kolay terk edilir iki cinste de bu durum mevcut
Azla yetinen değersiz değildir,
sadece yanlış yerde fazladır.
Teşekkür ederim 🙏
Bazen gerçekten iyi, azla yetinen insanlar “zaten idare ediyor” diye geri plana atılıyor 😔 Aç gözlü, talepkar olanlar ise daha değerliymiş gibi görünüyor, çünkü sınır koyuyorlar, yüksekten konuşuyorlar. Buradaki püf nokta; iyi kalpli olup, net sınırlar koyabilmek aslında. Ne kadar verip nerede duracağını bilen insan ne eziliyor ne de yalnız kalıyor 💔✨
Cevap
11Cevap
insanlar beyinsiz çünkü
bu bir bakış açısı yanlış insanlar yanlış yerler, beş parmağın beşi bir olmadığına göre elbetteki değer bilenlerde var
hıhı
Merhaba,
Detayına katılıyorum, nedenini bilmiyorum. 😅
Saçmalık resmen! 😅
ya erkeklerde köle olma fantazesi var ya da dominant ve habis kızlar karşı 1 zaafları var
Aynen öyle benimde basima geliyor.. deger verip el üstünde tutuyosun deger vermek görmek güzel bisey degilmi
Anlamiyorum illa cep bosaltan kizlardanmi olaydik
Boşa mı demişler iyilik yap denize at diye :)
İnsan oğlu, nankör işte..
canım erkekle böyledir doğru.. Aç gözlü kızlar daha çok hoşlarına gider
Dur lan sakin ol 🤣🤣
KS nin azizliğine uğramış benim yanıt
Grzkalı erkekler böyledir yazdım
Canım erkekler böyledir olmuş
Yine derken. Daha önce de mi olmuştu 🤣
Ya haklısın ama cidden.
Aç gözlü kızlar diye dövünürler.. Ama tok gözlünün kıymetini bilmezler
Ben pek küfür hak edece şeylet yapmam hajdjadja
Hadi ya.. Üzüldüm.
Bütün altınları verdin 2 3 gram bişey isteyince doyuramadım oldu dimi 😔
Deveye dikrn insana malum lazım çünkü
Çay koydun mu
Bu şey gibi.. seveni zikerler
Gerçekten mutlular mı acaba
Hep negatif çekici gelir
Hayatın şeyliği
@ruspuluğu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?