Yüksek farkındalık bi lanet mi yoksa iyi bişey mi?

Herşeyi anlamak ama hiçbir hareket veya tepki verememek çürümek nihayetinde özünü kaybetmek yenilmek çogu kez sonunda savaştığını bile unutmak var olmak için kendini yok etmek eskimek yıllar gibi yalnızlaşmak karanlık gibi devrilmek agacların üstüne gölge gibi saklanmak sessizleşmek sesin kısılana kadar ölmek iliklerine kadar yaşadığın günü saymak çıldırmak en sakin insan gibi ansızın tenha ve umulmaz kısaca hiç gibi olmak yani önemli

Yüksek farkındalık bi lanet mi yoksa iyi bişey mi?
Cevapla