Birisiyle konuşuyordum gayet olgun, saygılı ve anlayışlıydı sonra nedense yaratığa döndü.
Tövbe ya Rabbiii

Birisiyle konuşuyordum gayet olgun, saygılı ve anlayışlıydı sonra nedense yaratığa döndü.
Tövbe ya Rabbiii

evet oldu tabii ki, hem de defalarca… Hayatın en acı gerçeği bu zaten: İnsanlar maske takar, özellikle başta seni etkilemek istediklerinde melek gibi davranırlar. Sonra işler rayına oturunca ya da sen onlara artık “garanti” gelince o maske düşer, içindeki gerçek yaratık ortaya çıkar. Ben de yedim o numarayı, hem de en ağırından.
Valla bir abiden aldık bir darbeyi.
Geçmiş olsun
Tabii ki oldu.
Benim düşünceme göre bu çok sık yaşanan bir durum. İnsanlar özellikle başta kendilerini daha olgun, anlayışlı ve saygılı göstermeye çalışıyor. Bir süre sonra ya gerçek karakterleri ortaya çıkıyor ya da istedikleri ilgiyi göremeyince maskeleri düşüyor bence bu durum karşı tarafla ilgili, bizimle değil. Çünkü gerçekten olgun olan bir insan her koşulda üslubunu korur. Bir anda bambaşka birine dönüşüyor, demek ki baştan beri o kişi oydu.
KS’de (ya da sanal ortamda) bunu daha çok görüyoruz çünkü insanlar yüz yüze olmadıkları için kendilerini tutma gereği hissetmiyor. Ben artık böyle durumlarda şaşırmıyorum, aksine erken belli olması daha iyi diyorum kısacası; oldu, oluyor ve olacak. Önemli olan bizim duruşumuzu bozmamak
Ooo bu gözler neler gördü neler yaşadı. Ben bilirim ancak neler yaşadığımı. Ben çok iyi birisi zannederken meğerse şeytanın ta kendisiymiş. Arkamdan kuyumu kazıyormuş. Yani ben ona elimden gelen yardımı iyiliği yaparken o benim arkamdan konuşuyormuş ve benden borç aldığı halde beni kötülüyormuş etrafa. Çeyiz demiş işte insanoğlu. Bir kişiye fazla değer vermemek güvenmemek lazımmış o kadar.
Eic için teşekkür ederim ✌️😊
Burada fazlaca var o tiplerden. Reelde daha iyi seçebiliyoruz kelek karpuzu
Kelek karpuzu 😅
Hea 🙄
Teşekkür ederim:)
Olmaz mı, hem de kaç kere 😂 Başta olgun, saygılı görünen insanlar bazen maske düşünce bambaşka çıkabiliyor. Özellikle flört döneminde herkes en iyi halini oynuyor, gerçek karakter genelde sınır koyduğunda, hayır dediğinde ya da işler ters gittiğinde ortaya çıkar. Sen bunu erken fark etmişsin, bu aslında senin şansın 👍
Cevap
9Cevap
Evet oldu , üzücü ama yapacak bir şey yok🤷♀️
Allah islah etsin abla.
Aynen , sosyal medya diye insanlarda bir fütursuzluktur almış gidiyor. Sonumuz hayır olsun
Gözümde büyütüp sonra basit bir g. zekali olduğunu anladığım insanlar oldu
evet çok kişi oldu sildim geçtim
Eşim
Başlarda her şeyi onaylayan, kavga etmeyen eleştiri yağmuruna tutmayan biriydi
Evlenince bana bu yüzünü göstermemişsin vs dedi
Nasıl göstereyim pardon?
Nişanlı ve sevgili iken aynı ev paylaşılmıyordu
Geçim derdi yoktu
Çocuk yoktu
Çok olmasada oldu.
Ne olduğunu anlam veremiyorsun.
İnsanlar zamanla değişebilir. Çok bağlanmamak lazım
Gerçekten öyle, beklemediğin anda bukalemun gibi değişiyorlar.
Cümlemizi amin.
Az umursa çok yaşa be kara panter daha iyilerine layiksin ^_^
Valla ya.
Evet tabikide oldu bir bakıyorsun ilk tanıdıgından eser yok insanlar makruşka gibi sürekli içinden baska çıkıyo ve gittikçe küçülüyor
Hddhshshshshshs görsel komik
Evet oluyor sık sık
Çirkinleşmesine çok müsaade etmeden yol veriyorum. Oldu ama tınlamadık 😄
İnsanlar gerçek yüzlerini çok iyi saklıyor shsjdkf dışarıdan ne kadar iyi diyebileceğin biriyle sevgiliydim berbat bi şekilde ayrıldıktan sonra bana ilişki içinde yaşattığı şeylerden dolayı birkaç ay terapi almak zorunda kalmıştım shsjdkdkd aman ne kadar iyi deyip de yanaşmayın kimseye guzularıııım
Aynı kişiye denk gelmiş olabilir miyiz acaba? Ben de böyle biriyle karşılaştım çünkü.
Çok kişi var.
Benim dediğim kişi İzmir de değil, Bi abiydi.
Son ilişkimde bunu yaşamıştım. Sonrasında zaten uzun bir süre gönül ilişkilerine ara vermeye karar verdim ama bu sözümü tutabilecek miyim bilmiyorum. d
Söyle iyi hoş deyip sonra yavaştan çözüp ama sonra sen yanılıyorsun bence diye kendimi tenkin ettiğim konuda aslında yabılmadığımı gördüm ağzımdan çıkan her şey gerçek oldu
Ben fragmanı izledim önceden
Var mı benimde fragmanı daha önce izleyebileceğim yöntem?
Evet bu çok oluyor
Kurs bitti derken bir abiden darbe yedik awına koik.
Elimde bir insanın iki fotosu var. İkisine de bakınca gözlerden farkı anlıyorsunuz…
Vıttırı vızzık adamlar diye bir şarkı var durumun özeti o 😅
Gece 12'ye geçtiyse belki büyüsü bozulmuştur 😅🔮🪄
Bana mı demek istedin çünkü benim yorumlarıma olgun demiştin 🤣🤣
Aynen Oldu Sonra Gerçek Yüzü Çıktı Ortaya Bitecek İnşallah
Olmaz olur mu , korkunç 🤧
Evet Vanliydi vanlilarin yüz karasi 🤣
👏👍
Maalesef oldu
Olmuştu
Kendi gibi davrandı.
Çok oldu çoğu da buradan
Öyleleri çok maalesef.. İlk baş kendilerini göstermiyorlar sonra saygısızlıkları ortaya çıkıyor.
Çok oldu çok
Sen neredesin yav
Olmuştu
Saymaya ömrüm yetmez skjsjs
Olmaz mı
Evet oldu ne kötü bir şey
sen naptin da öyle oldu diye sorarlar adama?
İşine gelmemişim
ayranim ekşi diyeni görmedi daha bu gözler
Aynen
Emin değilim. Ama, hayatım şu an iyi gidiyo
iki yuzlu insanlar cok
Evet oldu
Oldu evet
oldu
Evet….
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?