Güncellemeler
5 ay
Ahlaki olsa bile..
İnsanların hayatı.. ama her düşünceye saygı duymam
Saçma ve ahlaksız şeylere duymam
Bence her düşünceye “saygı” değil, “tahammül sınırı” koymak daha gerçekçi 💭🙂
İnsana saygı duyarım, ama değerlerime tamamen zıt, zarar verici bir yaşam tarzıysa mesafe koyarım.
Yine de direkt kesip atmam; konuşur, dinlerim, tartışırım ama kendimi zorlamam.
Her fikri kabul etmek zorunda değilsin, yeter ki saygısızlığa ve hakarete dönüşmesin 💬✨
Cevap
5Cevap
Kürtlere saygı duymuyorum
Kimsenin yaşantısına karışacak değilim.
Evettt
Evet duyarım
Hayır
Mecburen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar