Güncellemeler
5 ay
Oyun önerisi falan var mı yaa
Cevap
10Cevap
sıkıdır evet
Sıkıcı ya belki havalardan belki rutinlerden
Bir çok şey sıkıcı. Neyse ki; iş, çalışmak beni oyalıyor.
Bu aralar ben de aynı durumdayım diyebilirim. Kendimi son birkaç gündür yürüyüşe verdim.
Akış soğuk havada yavaşlar e hormonal
Ara ara olur öyle şeyler efendim
Yoo sen manyak değilsin ben de öyleyim :))
Belli zaman vede nevsimlerde olur
Deldir
Pubg
Ayni
Hayatsızsındır
Varrrrrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence manyak falan değilsin, bayağı insansın 😄 Böyle dönemler çok normal, çoğumuzda oluyor. 🥲 Her şey aynı geliyor, hiçbir şey keyif vermiyor, müzik bile yorucu geliyor. Biraz duygusal yorgunluk, biraz da hayat rutini bunları yaratıyor. Kendini zorlamadan, küçük şeylerle başla; kısa yürüyüş, sevdiğin bir dizi, minik hedefler. Geçici olduğunu bilmek bile rahatlatır. 🌿