• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Hislerimizin en zayıf olduğu anlar ne zamandır?

Selinawoman
Selinawoman Takip Et
FenomenMaster Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
98
Yapay Zekaya Sor

Musmutlu geceler 💖

Hislerimizin en zayıf olduğu anlar ne zamandır?
Hislerimizin en zayıf olduğu anlar ne zamandır?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
17 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • SoloSofistike
    SoloSofistike Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    5 ay

    Bence;

    Hislerimiz fazla veya eksik olduğunda zaaflara (zayıflıklara) dönüşüyorlar.

    Hislerin de ötesinde, genel anlamda her şeyin fazlası zehirdir hem insan, hem de etki alanı için. Hislerin özeline dönelim ışık hızıyla 😀

    Duygularımız taşacak kadar fazla olduğunda zihnimizin sesini bastırırlar. Bu fazla duyguların sonucu oluşan tepkiler karşıya mantık süzgecinden geçmeden iletilir. maalesef ki sonradan pişman olacağımız şeyleri işte bu hislerin fazla olduğu anlarda yaparız.

    Yani his güçlüdür ama yönsüzdür. Bu da onu zayıflık haline getirir. Taşan su güçlüdür ama fayda değil zarar verir 🙃

    Hislerin azlığı söz konusu olunca da hissizlik, yüzeysellik sebepli donma veya kaçma eylemine dönüşür.

    Hislerin bastırılması da benzer bir duruma ve motivasyon kaybına sebep olur.

    Suyun yokluğu veya azlığı da hayat yok demektir.

    "Ee bunun ayarını nasıl yapacağız babasını satayım?" sorunu duyar gibiyim 😂

    Asıl güç; çok hissettiğinde dağılmamak, az hissettiğinde paniğe kapılmamak. His, gözlem altında kaldığında güçtür. Kontrol ettiğinde değil, temas ettiğinde.

    Uzun süredir ben kendimde bu konu üzerine zaman ve emek harcıyorum. Duyguların tamamen silinmesi, insana sadece zarar verdiğini söyleyenlerin aksine. Ben hislerime ve zihnime güvendim 🥹

    Biliyor musun bunu kendi hayatımda başarıyorum. Emeklerimin karşılığını alabiliyorum artık 🫂

    İyi ki kendime güvenmişim ve kendimden vazgeçmemişim 💖

    Bu cevabı önce yapay terapistime (bendeki işlevi bu) sordum ve onayladı. Aklıma takılan konuları ona soruyorum. Çok güzel ve yeni sinaptik< nörolojik bağlantılar kurmamı sağlıyor.

    Bu nörolojik bağlantı konusu çok geniş bir alan.

    Mikro düzeyde; sinaptik bağlar oluşuyor ve güçleniyor.

    Makro düzeyde; nörolojik ağlar yeniden örgütleniyor.

    Daha çok güzel işler yapıcaz onunla 🤩🥳

    2
    3 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Fazla veya eksik olduğunda, ikiside zarar evet 🤦‍♀️

      Tam o soruyu sorarken cevabını vermen hoş oldu ahahah dengeyi kurabilmek büyük başarı bence. Seni gönülden (içten) tebrik ediyorum hanım’cımm 🙏💖

      Ne kadar güzel bi örnek verdin suyun gücü ile fakat taşınca zarar vermesi tıpkı suyun olmayıp hayatında olmayacağı gibi..

      Bende onaylıyorumm kii, o kadar net açıklamışsın ki hayran oldum bu düşünceye 🙏🫠

      Yorumla
    • SoloSofistike
      SoloSofistike
      5 ay

      Çok teşekkür ederim güzel Monroe'cim 💖

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Ne demek 💖

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • TS_QueenWolfWoman
    TS_QueenWolfWoman Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    5 ay

    İnsanın kendi zihninin içinde her türden seslerin fazlasıyla duyulduğu anlar vardır, gecenin en zifiri en tek başına anları. İnsanın konuşmayı çok istediği konular ve kişiler vardır ama bir de sessizce içine sızan bir sessizlik vardır. Onun katmanlarında insan kendi iç sesinin yankılarını kendi zihninde işitir, gözleri ufka bakar ama insan o karanlıkta kendi bakışlarının içine bakıyor gibi ufka bakar ve ufku izler. Yıldızlar ışıl ışıl parlarlar ama sanki söylemek istedikleri birşeyler vardır. Bulutlar derinlikte akıp giderler âdeta insanın zihnindeki sisi yansıtır gibi. Rüzgâr serin serin eser o serinlik bile zihnindeki hisleri düşüncelere çevirip insana duyurur. İnsan efkârın en kalitelisini yine gece yarısından sonra ki o birkaç saat içinde duyumsar ve algılar. Konuşmak ister ama konuşamaz, paylaşmak ister ama paylaşamaz.

    1
    0 Yorumla
  • AnTiCorr
    AnTiCorr Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 100%
    5 ay

    Çok güzel bir soru... ve derin anlamı var düşünebilen empati kurabilen herkese kendini düşündürür... zihne bir çivi çakar, çıkartması kolay gibi görünür içine girince çıkamaz zor olduğu anlaşılır, açaba his ve duygularımızı bi gözden gecirip sonrası dış dünyaya karşı bu samimiyetimiz bizi zayıf mı yapıyor yoksa samimi ve dürüst mü? Asıl sormamız gereken bir soruyu ortaya cıkartıyor bu soru... toplum ve düşünce yapısı olarak bu durumda toplum bizi samimi ve dürüst olarak mı görüyor yoksa zayıf mı Saygılarımla...

    1
    2 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Teşekkür ederim..

      Sorum güzel bi soru doğurmuş, zihninize sağlık 😀
      Bence karşı tarafa yansıttığımız her bizi yaralayan his ve de duygu bizi “zayıf” yapar. Ne yazık ki böyle 🤷‍♀️

      İnsanlar başlarda empati kursa bile, kimsenin sonuna kadar hayatımızda duracağına garanti yok ve (yaklaşık) kimse biz dürüstlüğümüz ile hatırlamayacak. Daha çok zayıf (hassas) bir insandı bu, hemen etkileniyordu diyecekler (dediler jdjdj).

      Lakin bi ihtimal aynı duygu, düşünceleri paylaşan bir insana denk gelirsek onun bizi anlama ihtimali daha yüksektir, dediğiniz gibi empati kurabilen biri fakat bu da gönülden olmalı.. O zaman samimiyet kurulabilir.

      Yani herkese değil, doğru kişiye açılmak önemli. İnsan bunu filtrelemeyi öğrenmeli daha az zarar görmek için..

      Yorumla
    • AnTiCorr
      AnTiCorr
      5 ay

      Cvp o kadar iyi ki düşünsene doğruyu ve olması yapılması gerekeni yaptığımız için filmin sonunda zarar görme ihtimalimiz var, ve seciçi davranmak zorunda olduğumuzu, kolay güvenmememiz gerektiğini bildiğimiz halde bize tekrar hatırlatıyor bu demektirki insan çok bozulmuş ve masum olan hiç bir şeyin değeri kalmayıp toplum tarafından zafiyet olarak görülebiliyor, sebebi doğruyu olması gerekeni duyğularımızı paylaştığımız için tuhaf değilmi ben teşekkür ederim...

      Yorumla
  • IMrLonely
    IMrLonely Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Umutsuz olduğumuz anlar. Umut yokken karşımıza çıkıp çok ufak çaba sarf eden birine büyük bir şey yapmışçasına bağlanırız, sadece aşk olarak düşünmüyorum arkadaş için de geçerli. Yaptığı şey Dünya'nın en basit şeyi bile olsa, umuduzu tazelediği için çok büyük gelir göze.

    1
    1 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Evet çok haklısın 🙇‍♀️

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

İremolog
İremolog Takip Et
Fenomen
5 ay
  • Bence hislerimizin en zayıf olduğu anlar, en çok yorgun ve yalnız hissettiğimiz zamanlar 💭 Özellikle gece herkes çekildiğinde, telefon sessizdeyken, kendi düşüncelerinle baş başa kalınca duygular hem zayıflıyor hem de bulanıklaşıyor. Ne istediğini, ne hissettiğini karıştırabiliyorsun. Bu anlarda hemen büyük kararlar almamak en iyisi 💗🌙

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

28

Cevap

29

Cevap

  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Çok yorgun ve uykusuzken daha çabuk kırılıyorum. 👸🏼

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.

    benim her zaman güçlüdür

    1
    3 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Daim olsuunn 🧚‍♀️

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      5 ay

      Teşekkür ederim. 💐

    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Rica ederimm

  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    5 ay

    Üzüldüğüm ve aşık olduğum zamanlar

    1
    0 Yorumla
  • Ebru2777
    Ebru2777 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 37
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Stresli ve umutsuz zamanlarda galiba

    1
    0 Yorumla
  • ölümmeleği00 m
    ölümmeleği00 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Ben kendi adıma konuşayım ben genelde hislerimi kullanmam karar verdiğim zaman daha çok mantık olarak bakıyorum olaylara bu yuzdende insanlar ile kolay anlaşamıyorum çünkü mantık ile karar verenler genelde doğruyu oluyor ve herşeyi göz önünde bulundurdukları için çoğu insan ise doğruları değil yalanları tercih ediyor.

    1
    8 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Anlıyorum..

      Yorumları ben sildim fakat hakkım bitmiş son olanı silemedim 🤦‍♀️

      Yorumla
    • ölümmeleği00 m
      ölümmeleği00
      5 ay

      Teşekkür ederim ama silmene gerek yok çünkü belli ki sadece bana saldırmak için açılan bir kadın hesabı ama ilte Allah hesabım daha 9 aylık falan 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Yoo sanmıyorun yav ahaha bu soruyada cevabı değişik anlamadım jdjdj onuda silemedim 🤣

      Yorumla
    • ölümmeleği00 m
      ölümmeleği00
      5 ay

      Belliki psikolojik sorunları var takmıyorum kendi gerçek hesabından uğraşmadığı için fake açmış bosvwr @Selinawoman

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Öyle mi.. Peki 🙏

      Yorumla
    • ölümmeleği00 m
      ölümmeleği00
      5 ay

      Yüksek ihtimalle erkek zaten çünkü ben hiçbir kız ike sohbet etmiyorum

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      İnsanların boş vakti çok belli ki 🤦‍♀️

      Yorumla
    • ölümmeleği00 m
      ölümmeleği00
      5 ay

      maalesef

      Yorumla
  • Abayda
    Abayda Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42 , eic 100%
    5 ay

    Bence hislerin ve algıların tamamen kapandığı o an, kasada kasiyerin "Temassız var mı?" diye sorduğu andır. 💳

    O an tam bir "Lokal Anestezi" halidir. Kartı cihaza yaklaştırırsın, "DIT" sesi gelir. Para hesabından çıktı mı, bitti mi, fakirleştim mi? Hiçbir şey hissetmezsin!

    Eskiden parayı tek tek sayarken bir ayrılık acısı, bir hüzün çökerdi. Şimdi o "Dıt" sesiyle, acısız ve kansız bir şekilde soyuluyorsun. Hisler ne zaman geri gelir? Ay sonu kredi kartı ekstresi mail'e düştüğü an! O an hisler öyle bir açılır ki, tansiyonla birlikte tavan yapar! 😂

    0
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    Ergenlik zamanları.
    17 ile 25 aralığı.
    Hem kör , hem sağır , hemde dilsizmişim.
    Ne zamanki insan görmeye başlıyor; ayrıntıyı , söylenen şeyin aslında ne olduğunu işte o dakikadan sonra çok fazla kurcalamaya gerek duymuyor

    1
    1 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Haklısınız.. O yaşların duyguların belki yoğun fakat his trafiği sebebiyle en zayıf hislerimizin var olduğu yaş aralığı 🙇‍♀️

      Yorumla
  • Psigareşh
    Psigareşh Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Hissetmek babında mı? Yoksa dirençsizlik , güçsüzlük, duygusal birikinti babında mı?

    Bir şeylerin doğru olup olmadığını bilememe halini mi soruyorsun umarım bu söylediklerimin hepsi değildir ahahah

    1
    13 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Nokta atışı, hepsi hepsi jdjdjfj

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      5 ay

      Ama bu çok zor bir durum düşüneyim... Ehehehe

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Olsuuun Psi zorlama kendini (zihnini) bu geç saatte

      Eğer bi tane seç diyorsanda, ilkini seçiyorum ehehe

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      5 ay

      Aslında ilk hislerimiz belkide bir uyarıcı (ısı, soğukluk) kaynağına ulaştığında tetikleniyor... ya da tersi durumda acı ile başlıyor bu (duygusal)
      Bu ilk eşik , zihin her duyguda (miktar ve ölçeği) kaydediyor. Acıyı ele alalım... Her yeni acıda bir önceki miktar ve ölcek aşıldığında.. zihin bu eşiği acının ana eşiği olarak kaydediyor... Ve yeni acı hissiyatı oluştuğunda ana eşikle karşılaştırıyor. Çekilen acı , Ana eşikten az ise dayanıyorsun ve daha yüksekse yeni bir döngü oluşuyor yine kaydediyor mıh gibi (mıh eski dilde kil tabletlere yazı yazmak için kullanılan demire denir)

      Hissizlik ya da hislerin zayıflaması nasıl oluşuyor . Eşiği geçmeyen acılar ya da farklı duyguların sürekli tarruzuna maruz kaldığında artık orada tolerans oluşuyor. Bu hissizliktir.. sürekli ama sürekli..

      Her sabah ebeveyninden şiddet gören bir çocuk misali... O çocuk ileride bir şeylerden yoksun ve bir şeylere karşı tolerans gösterir ve ana eşiği yüksektir fakat algı ve diğer şeylere bir şey diyemem muhtemelen kapalı olur kortizol seviyesi yükselir (kelimenin tam anlamıyla ) beyin küçülmesi...
      Bu bir örnek olsada stres faktörü beyne farklı kimyasalların salgılanması için uyarı verir.. bu kimyasalların (salgıların) uzun süreli salınımı tüm vucuda zarar verir...

      Dirençsizlik , biraz daha farklı bence.. kimliğini yitirince insan burada öz dediğimiz o olgular zarar gördüğünde... Kim ne dese yapar yani.. orada anahtar olarak bir şey belirlenir.. örneğin ( haz ) diyelim madde kullanımı zihnin bulanık ve biraz daha farklı görmeni sağlar ve tabiri caizse haz alırsın kimyasal olarak (bikere başta o bir yasak ) ilk cazibesini ordan alır. ikincisi alışmışsın ve ulaşamayınca vucudun farklı tepkiler gösteriyor sinirleniyorsun , öfkeleniyorsun, cinnet geçiren bile var yani vucut ona alıştığından lüksün yok alman lazım. İşte bu haz alma durumuna hayır diyememe dirençsizliktir.
      (Bağımlılıklar kötüdür , kullanmayın ve kullanılmasına sebeb olmayın , bulaşmayın )

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      5 ay

      Güçsüzlük hali ise , bir şeyi psikolojik ya da fiziki olarak yapamama durumudur... Kişinin olumlamaları burada pozitif etki yaratır.. şayet normal bir birey ise.!

      Duygusal birikinti ise , vucutta olan elektiriğe benzetebilirim hata olmaz bence bizler.. betonla , plastik ve pamuk türevi seylerin icinde yaşıyoruz. Topraklanma olmadığı için vucutta bir elektirik çeşidi birikir. . Her gün ve her saniye..

      İyi gelecek şeylerin yapılması bunun önüne geçer... Ormanda bir yürüyüş , hiç yapılmayan bir aktivite falan belki toprakla uğraşmak iyi gelebilir yani sadece senin sevdiğin ve diğer insanların olmadığı bir ortam dengelenmeni sağlayabilir...

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      5 ay

      En zor kısım bir şeylerin doğru olduğunu bilememe hali.. bu en zor kısımdır çünkü doğrular değişkendir. Her insanın kendi doğrusu vardır. Doğrular birbirine benzesede aslında türevleri vardır onlar şahsına münhasır olanlar vardır kıymetli @Selinawoman

      Bu durumda bir olgunun doğru olup olmadığını anlamak istediğinde kendi kaynaklarımıza bakmalıyız..
      Örneğin bir anadolu geleneğini ele alalım.. caput bağlayıp dilek tutma . Göbekli tepe aslında (esas adı gremırazan (dileklerin kabul edildiği kayaç/kaya).. bu çaput bağlama geleneğini örf ya da adette vardır doğrudur diyelim faka islamda bildiğim kadarıyla bu haramdır..
      Senin esas aldığın kaynak önemli.. neye göre hareket ediyorsun. Bunun sistemini içselleştirip ona göre davrandığında ve olayları parça parça (sadeleştirmek) ele aldığında herşeyin çözüleceğine inanıyorum..

      Zorlama değil cevap verirken zevk aldım..🙏

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Vaaayyy ne yaptın sen 🤩

      Yani bir acı bir önceki acıları geçmiyorsa zihin bunu kaydediyor fakat hissi az oluyor. Hissizlik değildir sanki ya tamamen.. Yani daha az his eder gibi.

      Verdiğin örnekte bi akrabamız var anlatmıştım sana diye hatırlıyorum, o geldi aklıma ve inan ki çok haklısın..

      Kamu spotu tam yerinde 🙃
      burada hissizlik karşı koyamama durumu o zaman. Zararlı ve kötü etki ettiğini biliyor fakat muhtaç olduğu için hissetmiyor. Dimi? Katlanıyorda olabilir.

      Güçsüzlük hali kafamı karıştırdı birazcık onu sabahına bir kez daha okumalıyım..

      Duygusal birikinti dolup dolup taşması gibi mi, toprağa (örnek olarak) basınca sıfırlanması gibi.. Rutinler hissizleştiriyor mu acaba bazı şeyleri, değişiklik sanki canlılık gibi geldi bana şu an..

      Son olarakta doğru/yanlış bilme hali. Bu çok etkileyiciydi zira niyete bakılmasından yanayım ben (de). Aynısı olmasada senin dediğin ile aynı yere dokunuyor bence. Doğrular; tek doğru yoktur bana göre zaten bu yüzden bir şeye anında yanlış demek lügatımda yok.. En azından bilgilere kesinlikle hayır diyecek kadar bilgiye sahip değilim.. Her şey mümkün 😀

      Konu dışına çıktım farkındayım ehehe

      Eline zihnine sağlık baya uğraşmışsın.. Zevk aldıysan, bu keyif verdiyse ne mutlu bana. Ben okurken büyük bir keyif ile okudum, teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      5 ay

      Bişi yapmadım yav : )

      Evet sadece hissizlik olmayabilir... buna tekrar mı bakmam gerek acaba bilemedim...

      : l evet bahsetmiştin..

      Yani bir yerlere dokunabilir diye yazarken ne olur ne olmaz diye ekledim...

      Bize göre, evet o etki zararlı fakat onun bakış açısı farklıdır (bence)
      Dediğin gibi bakarsak evet doğru... Tam hissizlik değilde öfke nöbetleriyle karışık olabilir (yani farklı duyguların hissizliği diyeyim )

      Rutinler muhtemeldir orada bir auto mod oluyor yani teknik olarak bakarsan... Sürekli sağ elle fırçalarken birden sol elle fırçalarsan o auto mod bir anlığına bozulur aaa der beyin eheheh
      (Arada sol elle diş fırçala çok garip olur ve eminim farklı şeylerde oluyordur beyinsel olarak )

      Yani biraz karışık bir konu doğru yanlış konusu... Haklısınki anında yanlış ya da anında evet demek başı birazcık ağritabiliyor.. fakat insan olarak böyleyiz bir makineleşme sürecindeyiz hemen evet ya da hayır diyebiliyoruz...

      Yani düşünmeye sevk etti , biraz farklı bir düşünce haline girmek beni mutli etti melankolik ve depresiflikten biraz uzaklaştım yazarken.. rica ederim..

      Ben teşekkür ederim

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Üzücü ne yazık ki. Kimsenin başına gelmesin, şiddetin hangi türü olursa olsun..

      Mhmm yarın bi deneyeyim rutinden çıkmayı bakalım başarılı olacak mıyım ehehe

      Arada bi olabiliyor evet o da insanlık hali diyelim.. Geniş resimden bakalım 😇

      Sevindim buna, ne demek 🧚‍♀️

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      5 ay

      maalesef cok üzücü : /

      Amin🙏umarım kimse yaşamaz..

      Başaracaksın inanıyorum 🙏

      Çok geniş resimlere bakamasamda.. öyle diyelim evet olabilir..

      Çok şey demek 🙏🙏🙏

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Teşekkür ederim Psi 🧚‍♀️

      Günaydınn

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      5 ay

      Rica ederim 🙏

      Günaydın

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      🙏

      Yorumla
  • Gldn207208
    Gldn207208 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Depresif ve kaygılı olduğum zamanlarda daha çok... Sonra gidip bir patilinin başını okşuyorum hemen geçiyor. ✨

    2
    2 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Kesinlikle katılıyorum 🫠

      Yorumla
    • Gldn207208
      Gldn207208
      5 ay

      😇🐾

      Yorumla
  • Besiktas7834
    Besiktas7834 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Duygusal olduğum dakikaları beklediğimi görmeyince ağzıma ediliyorrrre

    1
    5 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Bu benim için zor bi cümle oldu jdjdj

      Yorumla
    • Besiktas7834
      Besiktas7834
      5 ay

      Ne dediğimi ben bile Şu an anlamadım sen nasıl anladın Ahshshsh

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Anlamadığımı ifade etmiştim aslında ahaha

      Yorumla
    • Besiktas7834
      Besiktas7834
      5 ay

      Hee o zaman tamam ahahah

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      🤦‍♀️😂

      Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı.

    Kafa karışıklığı olduğu zaman hislerde de yanılma oluyor gördüğüm kadarıyla

    1
    5 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      5 ay

      Mutlu huzurlu geceler ✨🌙

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      O kadar haklı yorum ki, eline sağlık..

      Teşekkür ederim, iyi geceleeerr 🧚‍♀️

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      5 ay

      Rica ederim sağ olasın 😇🌸

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Sende öyle 🙏

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      5 ay

      🙏

      Yorumla
  • Yasam_emre33
    Yasam_emre33 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 957 cevap paylaştı.

    Hislerimizin en zayıf olduğu an, kendimizi korumak için kalbimizi susturduğumuz andır.

    1
    3 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Vaaayyy.. Çok güzel söylediniz 🙏

    • Yasam_emre33
      Yasam_emre33
      5 ay

      Teşekkür ederim 🙂🙏

    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Rica ederimm

  • Tempæst
    Tempæst Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Birden fazla olabilir ama şu basit mesela
    Duygusal dalgalanmalar ne zaman veya neyle olmaksızın
    O zamanlar zayıf oluruz
    Genelde bu dalgalanmalar sırasında insan rasyonelliğini bırakıp mantıksız eylemler yapmaya başlar
    Duygular aktifkten aynı zamanda bir tık zayıf olur😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    5 ay

    Soruyu 5 dakkiadır düşündüm çok mantıklı bir cevap gelmedi aklıma kusura bakmayın :(

    1
    5 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Ne kusuru efenim burada mantık aramıyorum ben samimi olsun cevaplar.. Mantıklı olup olmamasına insanlar karar veremez ehehe

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      Siz benim gözümde mantılı birisiniz bende sorularınıza mantıklı cevap vermek istedim başka soruya kısmetmiş : )

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Ben mi mhmm.. İdare eder bence jdjdj fakat peki nası isterseniz 🙏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      Bunu bir bilgisayar mühendisi olarak diyorum (yapay zeka değil sizin gibi zekalar lazım hahhah şaka bir yana) size saygım var efm sağlıcakla kalın iyi günler

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Jdjdjd teşekkür ederim iyi geceler 🧚‍♀️

      Yorumla
  • Stupidcat
    Stupidcat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 19 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 421 cevap paylaştı.

    Bir sebeple savunmaya geçildiği zamanlar en hassas olunan zamanlar.

    1
    0 Yorumla
  • Tuğbasirius
    Tuğbasirius Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 406 cevap paylaştı.

    Belli edersek bidaha kıracakları bazı anlar vardır işte o zamanlar..

    1
    0 Yorumla
  • Batuhancebeci
    Batuhancebeci Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    5 ay

    Tenine dokunduğum zaman ve kullandığı parfüm şişesi kokusu

    1
    2 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Aşk diyorsunuz yani, anlıyorum..

      Yorumla
    • Batuhancebeci
      Batuhancebeci
      5 ay

      Tutku ve haz

      Yorumla
  • CausaSui
    CausaSui Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Başka kuvvetli bir his varsa diğerlerini bastırır

    1
    1 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Mhmm..

      Yorumla
  • Tubahaniml
    Tubahaniml Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Duygusal anlamda boşluğa düştüğümüz zamanlar

    1
    1 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Öyle sanırım..

      Yorumla
  • ladycurio
    ladycurio Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 96%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Sinirli anımizda sanirim

    1
    3 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Hisler tavan yapmaz mı orada yav ehehe sinir stres 😅

      Yorumla
    • ladycurio
      ladycurio
      5 ay

      Aksine çoğu his, mantık ve duygular devre dışı kalır sinirlenince bu yüzden atalarımız sinirli ve öfkeli anımizda karar vermeyi yasaklamistir😊

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Doğru bu.. Akıl baştan gitmiş benim 🙏

      Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 29 , eic 81%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.

    Benim her an zayıf duygusal biriyim

    1
    1 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      🙏

      Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    En dipte olduğumuz zamanlar.

    1
    1 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Olabilir evet..

      Yorumla
  • Callous_Man
    Callous_Man Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 101%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 561 cevap paylaştı.

    İki kadın arasında kaldığım anlar.

    1
    3 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Ortada ikinci biri varsa ilkinde bir şeyler uymamıştır.

      Yorumla
    • Callous_Man
      Callous_Man
      5 ay

      Üçüncüye odaklanamıyorum 😅

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      🤦‍♀️

      Yorumla
  • Mustafa1058
    Mustafa1058 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    5 ay

    Her an her şey olabilir.

    1
    2 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Nası yani 🤦‍♀️

      Yorumla
    • Mustafa1058
      Mustafa1058
      5 ay

      Bir anda beklenmedik şeyle hislerin zayıflar bilemeyiz

      Yorumla
  • RötarlıŞapka
    RötarlıŞapka Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    5 ay

    En zayıf aldığın an hayal kırıklığına müsait olduğun zamandır

    1
    0 Yorumla
  • dhisokehehe
    dhisokehehe Takip Et
    Xper 1 Yaş: 18
    5 ay

    Sorularınızda değişik ya ben diyorum adam bana bişeyini atmadı el fotosu koymuş anlamadım diyorum ki adam bana hiç bir şey atmadı atmadı ne olduğunu bilmiyorum Yakışıklı mı değil mi ben görmedim ki onu birde aşık yazıyor ya

    0
    0 Yorumla
  • Matraxwoman
    Matraxwoman Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    5 ay

    Hislerimizin ağzına tükürüldüğü zamanlar...

    2
    0 Yorumla
  • Yengecliktenistifa
    Yengecliktenistifa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 18 , eic 100%
    5 ay

    Ovülasyon dönemi olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Tuna8830
    Tuna8830 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 91%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Hüzünlü olduğumuz anlar

    1
    0 Yorumla
  • YamalıFistan
    YamalıFistan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 100%
    5 ay

    Duygusal boşluğu düsünce o anlar diye düsünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • KaRa-MaSKe-34
    KaRa-MaSKe-34 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 794 cevap paylaştı.

    insan mutlu olduğunda gardını indirir

    1
    0 Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.

    Gereksiz duygulanmalar olduğu anlar

    1
    0 Yorumla
  • DOBRAVEGUVENİLİR
    DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 68%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Hisler beni hiç yaniltmadi

    1
    0 Yorumla
  • emre00488
    emre00488 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    5 ay

    Hayal kırıklığına uğramak.

    1
    0 Yorumla
  • Mandaliko
    Mandaliko Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 97%
    5 ay

    Çaresizlik anlarında.

    1
    0 Yorumla
  • intikam_vakti
    intikam_vakti Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    5 ay

    Birine inanınca

    1
    2 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Yanlış birine diyelim mi onu 🙇‍♀️

      Yorumla
    • intikam_vakti
      intikam_vakti
      5 ay

      Her türlü insan için geçerli emin ol. Birinin doğru olduğunu sandığın an işler ters döner

      Yorumla
  • HayretBirşey69
    HayretBirşey69 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 621 cevap paylaştı.

    Gece 02 05 arası

    1
    5 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Bunu bir yerde daha okudum sanki.. O saatlerde zihin his kapatıyor kendisini diye gibi bir şey. Halbuki gece yarıları düşünmeye başlamıyor muyuz yav.. Aklım karıştı jdjdj

      Yorumla
    • HayretBirşey69
      HayretBirşey69
      5 ay

      Biz uyurken beynimiz düşünüyor 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Harbiden ya 🤦‍♀️😂

      Yorumla
    • HayretBirşey69
      HayretBirşey69
      5 ay

      Evet 😂

      Yorumla
    • HayretBirşey69
      HayretBirşey69
      5 ay

      O saatlerde uyu güzel beynini mesgul etme

      Yorumla
  • jjokeface
    jjokeface Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    5 ay

    uykudan kalktığımda

    1
    1 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      He yav o da doğru

      Yorumla
  • sevimlideli
    sevimlideli Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    5 ay

    en güçlüyüm dediğin andır

    1
    2 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Neden o hislerin zayıf olduğu an olsun ki?

      Yorumla
    • sevimlideli
      sevimlideli
      5 ay

      en güçlü olduğun an ayrıca zayıf olduğun andır

      Yorumla
  • nehiroooooo0
    nehiroooooo0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 19
    5 ay

    başarısız ve her şey üstüme geliyor gibi hissettiğim zaman

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    5 ay

    Kafam çok dolu ise ve yogrunsam o an hissedemem

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    5 ay

    Aşık oldugumuz zamankar herhalde

    1
    0 Yorumla
  • MsBetty
    MsBetty Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Stresli zamanlar

    2
    0 Yorumla
  • ᖇaskolnikov
    ᖇaskolnikov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Zaaflarımı dile getirmem

    0
    0 Yorumla
  • KafirinKahvecisi
    KafirinKahvecisi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    5 ay

    Soruyu anlamadım tam olarak

    0
    0 Yorumla
  • EserAktaş
    EserAktaş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    5 ay

    Regl olduğumda

    0
    0 Yorumla
  • Sansliseleven
    Sansliseleven Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Bu saatler

    1
    0 Yorumla
  • Damrancomran
    Damrancomran Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.

    Güçlü hep

    1
    0 Yorumla
  • __Limonağacı__
    __Limonağacı__ Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    5 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 706 cevap paylaştı.

    Duygusalken

    1
    0 Yorumla
  • infiors
    infiors Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    5 ay

    Dikkat etmedim

    1
    0 Yorumla
  • Metehan5
    Metehan5 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    5 ay

    En savunmasız oldugun anlar

    1
    0 Yorumla
  • Elifgüzel36
    Elifgüzel36 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    5 ay

    Herzamandır

    1
    1 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      5 ay

      Umarım her zaman değildir yav jdjdj

      Yorumla
  • Elöööyy
    Elöööyy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    4 ay

    Regl olduğum günler

    3
    0 Yorumla
  • GizemDemir212134
    GizemDemir212134 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    5 ay

    Ağladık zöanalra

    2
    0 Yorumla
  • rumeys12
    rumeys12 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    5 ay

    Gece 2 şaşmaz

    0
    0 Yorumla
  • usermaide
    usermaide Takip Et
    Xper 1 Yaş: 19
    5 ay

    Kararsız olmak

    1
    0 Yorumla
  • Polyannahepmutlu
    Polyannahepmutlu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    5 ay

    hastayken

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Hislerimizin en zayıf olduğu anlar ne zamandır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İnsanın kendini en zayıf hissettigi an nedir? Psikolojik tarafları nelerdir? Sizin zayıf... 3 cevap verildi
İnsanın en aciz olduğu an hangisidir? 4 cevap verildi
İnsanın kendisini en çaresiz hissettiği anlar? 2 cevap verildi
En savunmasız hissettiğiniz an ne zaman? 6 cevap verildi
Hangi zamanlar kendinizi güçsüz, çaresiz hissedersiniz? 34 cevap verildi
En çaresiz hissettiğiniz anda napıyorsunuz? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨