Kimileri "bana hoşgörülü davranma abi" diye haykırıyorlar adeta hâl ve tavırları ile bence🤣

Kimileri "bana hoşgörülü davranma abi" diye haykırıyorlar adeta hâl ve tavırları ile bence🤣

İş yerinde zamanında fazla iyi davrandığım için tepeme çıkmışlardı Sözümü geçirip işi yapmıyorlardı Sonra kızınca da ben suçlu oldum Onlara iltimas gösterdiğim için pişmanım
İnsanların çoğu fazla İyiniyetten anlamıyor Hele de iş yerinde sert olmak zorundasın
Ben insanlara önce fazla hoşgörülü başlarım, sınırı onlar belirler gibi düşünürüm 😅 Ama açık söyleyeyim, bu yüzden çok pişmanlık yaşadım. Özellikle “bana hoşgörülü davranma” diye resmen suistimal eden tipler oluyor. Şimdi kırmızı çizgilerim daha net, hak edene hoşgörü, hak etmeyene mesafe diyorum 🚧✨
Cevap
11Cevap
Herkese gerekliliği ölçüde yaklaşım sergilerim ben herkes hoş görüyor haketmez sonuçta..
Hoşgörülü davrandiysam kendime yakışanı yaptığım içindir. Karşımdaki bu hoşgörüyü kullanmaya kalktiysa oda kendisine yakışanı yapmistir ve böyle insanları hayatımda tutmam uzaklasirim
Yavaş yavaş küçük ilgiler göstererek başlarım, baktım verdiğim değeri görmüyor ben de umursamam o zaman.
Hoşgörülü davranmam gerektiği yerde davranırım tabiiki.
Ülkemizde bu eziklik olarak algılanıyor
Ama ilk önce herzaman saygı
Fazla hoşgörülü değilim değerinde öyleyim. Bu da pişmanlık yaratmıyor. Çünkü kimse çizgileri aşamaz.
Hayır şansımı denerim hoşgörüyle
Fwzla hoşgörülüyümdür ama pişmanlığım olmadı
Pişman olacağım şeyleri yapmam
Hak edene hak ettiği gibi davranırım
Çok pişman oldum şu an hala bedelini ödüyorum
Yaşadım
Duruma göre değişir
fazla davranmam
Yaşadım. 😐
Evet hem de çok
Bazen evet
Davranmamalıyız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?