İnsanlara fazla mı hoşgörülü davranırsınız, bu hoşgörüden dolayı hiç pişmanlık yaşadınız mı?

Kimileri "bana hoşgörülü davranma abi" diye haykırıyorlar adeta hâl ve tavırları ile bence🤣

İnsanlara fazla mı hoşgörülü davranırsınız, bu hoşgörüden dolayı hiç pişmanlık yaşadınız mı?

#TubaSueda

#Wolfism

#KişilikKarakter

İnsanlara fazla mı hoşgörülü davranırsınız, bu hoşgörüden dolayı hiç pişmanlık yaşadınız mı?
Cevapla