Selam olacak olanla olmuş arasinda bir yerde duranlar...

Samuel Beckett ''yaw he yu Beklerken '' adlı oyununda.. olmayan hayali bir karakteri ya da bir şeyin beklentisini anlatır.. eylemsizliklerine yenilmiş insanlarin degiscek biseyler için hep birseyleri beklediğini goruruz. bu beklemek değiştirme gücünü ya da çabasını kendinde bulamayan insanın sihirli bir değnek beklemesi gibidir.. sevmediğimiz ısı değiştirmemek gibi. sevmediğimiz şehri.. hatta sevmediğimiz bir ilişkiyi bile..
Acaba bu bir kabulleniş olabilir mi.. Necip Fazıl meşhur şiirinin ilk dörtlügünde şunu der..
Ne hasta bekler sabahı..
Ne taze ölüyü mezar..
Nede şeytan bir günahı..
Seni beklediğim kadar...
İkinci dörtlük se bir kabullenis degilmidir..
Geçti istemem gelmeni..
Yokluğunda buldum seni..
Bırak vehmimde gölgeni..
Gelme artık neye yarar...
Ne düşünüyorsunuz? ..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer