Beklemek bir eylemsizlik türümüdür yoksa gizli bir kabullenismidir?

Selam olacak olanla olmuş arasinda bir yerde duranlar...

Beklemek gövde kazanması.. zamanın .. der bir şiirde
''Beklemek gövde kazanması.. zamanın ''.. der bir şiirde

Samuel Beckett ''yaw he yu Beklerken '' adlı oyununda.. olmayan hayali bir karakteri ya da bir şeyin beklentisini anlatır.. eylemsizliklerine yenilmiş insanlarin degiscek biseyler için hep birseyleri beklediğini goruruz. bu beklemek değiştirme gücünü ya da çabasını kendinde bulamayan insanın sihirli bir değnek beklemesi gibidir.. sevmediğimiz ısı değiştirmemek gibi. sevmediğimiz şehri.. hatta sevmediğimiz bir ilişkiyi bile..

Acaba bu bir kabulleniş olabilir mi.. Necip Fazıl meşhur şiirinin ilk dörtlügünde şunu der..

Ne hasta bekler sabahı..

Ne taze ölüyü mezar..

Nede şeytan bir günahı..

Seni beklediğim kadar...

İkinci dörtlük se bir kabullenis degilmidir..

Geçti istemem gelmeni..

Yokluğunda buldum seni..

Bırak vehmimde gölgeni..

Gelme artık neye yarar...

Ne düşünüyorsunuz? ..

Güncellemeler
4 ay
Yaw hu.. mu God. ot.. yu beklerken olavak bu nasıl düzeltme eserin adını ne hale getirdin :))
Beklemek bir eylemsizlik türümüdür yoksa gizli bir kabullenismidir?
Cevapla