Sence bendeki ilk izlenimin hangisi: Sıcakkanlı mı, soğukkanlı mı? Tahmin hakkımı kullanmak istiyorum, ne dersin?

Tahminlerim tutacak mı bakalım. 🫣

Güncellemeler
4 ay
Çoğu insanın soruyu tam okumadan, sadece XP kasmak için ezbere yorum yaptığı anlaşıldı. Arkadaşlar, sizler beni değil; ben zaten sizleri tahmin etmeye çalışacağım. Bu bir oyun, çok da ciddiye almamak lazım.
Sence bendeki ilk izlenimin hangisi: Sıcakkanlı mı, soğukkanlı mı? Tahmin hakkımı kullanmak istiyorum, ne dersin?
Cevapla