Yaşamadığın bir olaya karşı fazla öfke normal mi?

Aldatma ilgili her şey beni aşırı sinirlendiriyor kendimi kaybediyorum resmen hemen sesim yükseliyor küfür ediyorum iğreniyorum resmen ama hiç aldatilmadim veya aldatmadim başıma da gelmedi böyle bir şey kendimi bildim bileli bir kişi oldu hayattimda ve uzun yıllardır da evliyiz birbirimize karşı dürüst davraniyoruzda hatta evlenirken bile ilk şartım olurda başkasına karşı bir şeyler hiserdersen aldatma beni anlat bana ayriliriz demiştim hala da aynısı diyorum mesela aldatan bir şarkıcı veya oyuncu olduğunda onları da izlemem dinlemem hayır yani başımda bile gelmeyen bir durum yüzünden ne bu nefret bir süredir düşünüyorum kendime verebildiğim tek cevap aptal yerine konulmak istemem başka bir sey gelmiyor aklima acaba bir önce ki hayatımda böyle bir durum mu geldi başıma
Yaşamadığın bir olaya karşı fazla öfke normal mi?
Cevapla