Bir ilişki, bir hastalık, bir ayrılık ya da tek bir fark ediş. Siz nerede kırıldınız, nerede büyüdünüz?

Bir ilişki, bir hastalık, bir ayrılık ya da tek bir fark ediş. Siz nerede kırıldınız, nerede büyüdünüz?

Lenfoma hastalığı geçirdim ondan sonra git gide dinsiz oldum araştırmaya başladım kuantuma merak sardım. Cahiller ile tartışılmayacağını öğrendim. Zihnimi her geçen gün daha şok geliştiriyorum. Negatif düşünceleri yok etmeyi öğrendim, devamlı pozitif konuşmasını öğrendim, öyle kısaca.
Babamin narsist oldugunu ve aslinda ezigin teki oldugunu anladigim an. Tabi bunu boyle yorumlama sebebim bana bu sekilde ayna olmasi. Aslinda ezik olup olmamasi Şu an hayatima bir etki etmiyor.
Ama hayatimda aldigim kararlarda en buyuk etken babam. En buyuk yardimci demiyorum en butuk etken diyorum. Cunku ben 4 sene once durdum dusunme asamasina gectim ve o andan sonra dunyaya asla ayni sekilde bakamadim. O an yikilmistim o bina yikilmisti ama Şu an o binayi daha saglam temellerle adim adim insa ediyorum.
kolay gelsin. umarim en iyi şekilde onarırsın kendini
@Kardelennnnnnnnnn insallah. Aslinda onarmak degilde , farkli bir yapi insa etmek diyelim.
14 yaşında şu anki zihin setim oluştu Kolay ve olaylar bana kalsın son durumda şu anki durumdan epey memnun yaşanılan olaylar hayattan beklentimin istediklerimi hedeflerini belirlememe yardımcı oldu bu sebepten ötürü ben kötü olan olayların içerisinde bir iyilik olduğunu düşünüyorum
Çoğunu yaşadım. Okulda haksızlığa uğramak, babamın hastalığı tedavi süreci, kaybetmek yas süreci, iş hayatının mobingleri, midemle de alakalı ciddi bir rahatsızlık yaşadım. En çok babamın hastalığı ve yas süreci değiştirdi sanırım.
Beni en çok değiştiren şey, çok inandığım bir ilişkinin bitişiydi 💔 O gün “neden ben?” diye düşündüğüm her şey, zamanla “demek ki böyle olması gerekiyormuş”a dönüştü. Kendime verdiğim değeri, sınırlarımı, kimse için kendimi küçültmemem gerektiğini orada öğrendim. Kırıldığım yer, kendimi seçmeyi öğrendiğim yer oldu 🌱
Cevap
35Cevap
Evliliğim de yaşadığım sıkıntılar ve boşanma kararı aldıktan sonra geldiğim süreçte bütün duygularım düşüncelerim degismeye başladı
24 yaşımda geçirdiğim çikolata kisti ameliyatı benim dönüm noktam oldu..
Acılar yaşadığım olumsuz deneyimler beni oldukça değiştirdi
çektiğim acılar ve sıkıntılar
Askerlik çok aydınlatıcıydı. Tüm milli dıugularımı. Askere polise bakış açımı değiştirmiştir...(Erkekler 25+ sonrası askere gitmeli...18 yaşında zaten çocuk gibi olduğundan çok irdelemiyorsun sorgulamıyorsun...25+ yaşta gitmek verimli.)
Babamın vefatı.
Ölüm aynı zamanda bir çok şeyi de götürüyor yanında.
Başın sağolsun. Allah sana sabır versin. babana da rahmet eylesin
Amin cümlemizden
Haaa kaybetmek demek ki öğretiyordu.
Ben de gömdüm annemi babamı bilirim. mekanlari cennet olsun
Kendi değerini başkalarının sözlerine endekslemenin anlamsizligini farkedince büyüdüm bence mutluluğu bir şeylere endeksleri biraktiğımda..
Sagligimin elimden gittiğini görünce değişmeye karar verdim ufacık şeylere kafa takmamayı. Her konuda Rabbime güvenmeyi seçtim böyle daha iyi hissediyorum artik
Annemin ölümünden sonra yaşadığım aldatılma olayı beni çok etkiledi ve hayatımı alt üst etti. Ondan sonra değiştim ve dönüştüm.
Ne gibi değişim ve dönüşüm yaşadınız peki
Ülke değiştirmek oldu sanırım iyice pesimiz sakin bir insan oldum önceden daha böyle çabalayan bir şeyleri isteyen hayata karşı daha pozitif bir insandım
En çok değiştiren şey hayal kırıklığı oldu. Bu bana insanları değil, beklentilerimi yönetmeyi öğretti. Oradan sonra sakinleştim, netleştim, büyüdüm.
Hayal kırıklığı yasama sebebin neydi sence
Eski ilişkim dönüm noktası oldu benim için. Daha seçiciyimmm bundan sonraaa 👍
Gördüğüm bir rüya beni tam her konuda değiştirdi ve devam da ediyor değiştirmeye
Bir gece gördüğüm bir rüya hayatıma dokunmama sebep oldu ve gayet huzurluyum
İntiharlar ve insanların aldırışsızlığı idi.
Yaşadığım ve hala yaşıyor olduğum tecrübeler oluyor..
Üçünden de ayrı ayrı var.
Kanser+ilişkiler+uyanış evet
Hayat ölene kadar buyumektir. Büyümeyen zaten dedikleri oynuyor
Orta üçe geçmek benim bütün hayatımı 0dan başlarttı, resmen o zamanda kadar 1. Sezondaydım, orta üçte 2. Sezona geçtim gibi olmuştu
Oldu tabi, kırıldığımız, eskisi gibi olamadığımız bir şeyler oldu, bunlar insanı değiştiriyor, ama önemli olan hala iyi bir insan olarak kalabilmeyi başarmakta, ne olursa olsun, ne yaşanırsa yaşansın, içindeki iyiyi kaybetmemek
En insan sevmiyorum kimle samimi olsam yine aynısı oluyor mesafe en güzel i
Her seferinde uzun ilişkiler yaşayıp ayrılmak beni çok yordu hiç eski neşem kalmadı bıktım
Kız arkadaşım benden ayrıldığı zaman geçen sene çok üzülmüştüm çok ama iyi ki de ayrılmış
2020 yılında yaşadığım ilişki. Aşk acısı ve Aldatılmak beni çok değiştirdi. Oyüzden iliskilerime ve kendime 2020 öncesi ve 2020 sonrasi diye milst belirledim 🙂
Para değil tabiki ama para olunca herşeyin değişir..
Annemin vefatı
Çok teşekkür ederim
mimarlık fakültesine girmem hayatımı kaydırdı gjhşkjfg
Erkek arkadaşımın erkeklerden olan farkı her konuda sabrı
Yalnızlıktan başka bir şey bilmedim değiştim mi bilmiyorum ama yaşama sevincim öldü
Herhalde yalnızlığım olmuştur bilemiyorum 🙄
Yarı yolda bırakılmam iyi niyetli olmam ve çok büyük bir ders almam bunun sonucunda sevilmemem en büyük hayal kırıklığı oldu bende
Yaşadığım olayların ağırlığı
Acılar, dertler, sorunlar her şey
Aşk acisi kadar hiç bişey beni değiştirmedi
Enayi yerine konmanın tadını bilen yazsın
Değişmedim hep aynıyım
Gördüğüm nankörlüklerr
Askeriyede mantık arayan ben 😂
umursamayacak noktaya çok erken yaşta ulaşmak
İşten çıktığım gün adeta bittim çöktüm iki yıldır depresyondayim
Ameliyat olmak
Saoll canım 🌸
Parasılık, çaresizlik
Foto daki sen misn
Hmm, seni tanımak isterim 😉
Evlenmek
Maalesef ben de, 🙂
Beni değiştiren hiçbir şey olmadı hiç değişmedim
Geçmişte yaşananlar diyebilirim
Evlenmek ve anne olmak
Sülale
İhanet
Dost kazığı
Dedemin kollarımda ölümü
Namaz..
Sanmışlıklarım
Tek bir hata…
Cok güzel soru
Uzun hikayelerim var valla
Birisi sayesinde hayatımı değiştirdi
Sevgili ailem😒
aldatilmak. değiştirdi beni
Kendim.
Ayrılık
Olamayan bir ilişkide
Galiba boşanmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?