Evet ben çok safım ve iyi niyetliyim o yüzden inanıyorum her şeye. Çünkü karşımdakini hep kendim gibi görüyorum o yüzden inanıyorum. Herkesi kendim gibi iyi niyetli zannediyorum. Ne yapayım benimde yapım bu şekilde. O yüzden çabuk kandırılıyorum ve çok üzülüyorum. Merhametimi koparıp atsam keşke o zaman düzelecek her şey.
Ben artık kimseye hemen inanmıyorum ama herkese de “yalancı” gözüyle bakmıyorum 😊 Biri itiraf ettiğinde önce tutarlılığına, davranışlarıyla uyumuna bakarım. Sözler ve hareketler çelişiyorsa, orada dururum. Saf değilim ama paranoyak da değilim; güven zamanla kazanılan bir şey 🧩✨
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Siz ne kadar safsınız yani size söylenen yazılan her itirafa inanır mısınız lütfen cevaplayınız yani herşeye inanır mısınız?