Sebepsiz yere neden üzüldüğümüzü biliyor musun?

Az önce bir arkadaşım aradı ve iyi görünmüyorsun dedi, biraz canım sıkkın dedim sordu neden diye bilmiyorum sebepsiz dedim. Sana bir şey söyleyeceğim dedi ve şunu söyledi; Bazen kendi halinde otururken birden sebepsiz canın sıkılırsa, bu ruh eşinizin üzgün olduğu ve bunun hissettiginiz anlamına gelir.🤦🏻‍♀️😂 Öyle bir güldüm ki inanmıyorum böyle şeyleri o da biliyor bilerek söyledi ama neysee üzülmesin o ben varım 🤪🤣ama şimdiden canımı sıkıyor yaa ilerde kim bilir ne yaparr.

Sebepsiz yere neden üzüldüğümüzü biliyor musun?

#Perikizi0007

Sebepsiz yere neden üzüldüğümüzü biliyor musun?
Cevapla