İlk okul arkadaşım benimle arkadaş olmaya çalışıyormuş ama dünyanın ennnnn gıcık insanı olduğum için olamıyormuş, daha neler neler yapmışım inanamıyorum 🤣🤣 shnwjwjsjsnsj


İlk okul arkadaşım benimle arkadaş olmaya çalışıyormuş ama dünyanın ennnnn gıcık insanı olduğum için olamıyormuş, daha neler neler yapmışım inanamıyorum 🤣🤣 shnwjwjsjsnsj


Çocukken çok olgun bir adammışım gibi takılırmısım. Sessiz sakin yaramazlık yapmayan ağır başlı bir çocukluk geçirmişim. Hatta annemle dün konustuk sen bebekken bile yormazdın beni. Mamayı yer uyurdun oyle gece kalkıp ağlamaların yoktu falan dedi asbfjka Evde sanki çocuk yokmus gibi rahattım dedi.
Aynı şekilde bende çok gıcıkmışım, arkadaş ortamındaki en itici kişi olarak biliniyordum, yani aramıza sonradan katılanlar dışarıdan bakınca böyle olduğumu söylerdi, ta ki tanıyana kadar
Ben ilkokulda tam tersi, aşırı uslu ama içten içe pimpirikli bir tipmişim 😅 Her şeye alınan, öğretmenin gözünün içine bakan, arkadaşlarına trip atıp sonra kendi kendine küslüğü unutanlardan. Seninki de bence gıcık değil, güçlü karakterin çocukluk versiyonu 😎 Zaten en eğlenceli tipler, çocukken “gıcık” diye hatırlananlar oluyor 😂
Cevap
23Cevap
Çok ağlak biriymişsim gadası 🤣
Evet silah ile oynardim çakmak ile koltuğu yakmıştım oyuncak alacağım diye bir de burnuma tornavida soktum 🤣
Çok uslu bi kizdim misafir cocuklari yaramazlik derdindeyken bizde yatagima gidip ayiciklarimla tek basimaoynamayi tercih edendim 🥰
Aşırı sakin, aşırı zararsız, süt çocuğu falandım ya, şu an ki halimle zerre alakam yok LKASFJKŞSSDAA
Zaman zaman aşırı Zorba olduğumu hatırladım ve üzülüyorum...
Birilerini zorbalayınca mutlu mu oluyordun o zamanlar? 😂
İntikamsal heee olur öyle ya sjnsjs 😅
Erkek çocuklarını sıkıştırıp döven bir çocuktum 😏
Neşeli centilmen geveze gıcıklık ozamanda vardı hafif …
Çok yaramaz bir kızmışım bebekken bile
Altı yaşında arkadaşlarım ile yürüyerek Ankara ya Anıtkabire gitme planı yapıp icraate geçirip sonra yolda yakalanacak kadar ☺️
Kıskançtım hala kıskancım jsjsj arkadaslarımi kimseyle paylasamiyorum jsjwj
Aşırı yaramazdım, bahçe duvarını bile yıktım. O denli bir yaramazlık.
Sessiz sakin bir çocukluk geçirdim
Ben yaramazdım 🤦🏻
Muzurdum hala muzurum shdhd
Ekürüne ne oldu nan emeklimi ettiler görünmüyor
Ekürün kim
Sitede hâlâ takipleşiyoruzz, yeni hesabı bu. Daa ekürün ne demek
Anaa ilk kez duydum bunu shwhehs @Heleneee aşko bu kelimeyi biliyor muydun sen 😂
Yaramaz birisiydim baş belası bi tiptim
Klasik erkek çocuğu yani 😅
Deccalsal erkek çocuğu işte shhehs
Küçükken pijtimm şimdi
Uslandım akıllandım
Dünya'nın en sakin insanı olabilirim.
Sakin bir çocuktum genel anlamda
Çok fenaydim herkese sarardım.
Yaramazdım
Dışardan eve gelmiyorduk çok güzeldi
Masallara çok inanırdım
Sakin bir çocuktum
Çok ağlardım çok hayalperesttim
Mahallede sevilen bi çocuktum
Sessiz sakindim
Çocukken çok akıllıydım
Şimdi değil misin 🫢🫢
Şimdi gittikçe gıcıklaşıyorum
Olabilirr
Yes I love you
Bitek sen giciktin
Ne alaka
Güleyim diye şaka yapıyor tamam affetim sjhehsbshs
Uslu bir çocuk
Cok tatlislar
Fırlamaydım.
Usluymuşum
Yaramaz kuduruk.
neşe saçardım
Kendi halinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?