İnsanın yaşayabileceği en büyük pişmanlık nedir?

"Orada avazlarının çıktığı kadar yüksek sesle feryat edecekler: “Rabbimiz! Ne olur, bizi buradan çıkar ve dünyaya geri gönder de, daha önce yaptıklarımızın yerine sâlih ameller işleyelim!” ALLAH da onlara: “Size, düşünüp öğüt alacak bir kişinin, düşünüp öğüt alabileceği bir ömür vermedik mi? Hem size uyarıcı bir peygamber de gelmişti. O halde tadın azabı! Artık zâlimler için hiçbir yardımcı yoktur” (Fatır 37)

İnsanın yaşayabileceği en büyük pişmanlık nedir?
İnsanın yaşayabileceği en büyük pişmanlık nedir?
Cevapla