Duman diyor ki ablalar abilerim hiçbirseye üzülmeyin hayat kısa ufak seylerle yetinip mutlu olmaya çalışın mutlu olmak sizin elinizde:))))

Duman diyor ki ablalar abilerim hiçbirseye üzülmeyin hayat kısa ufak seylerle yetinip mutlu olmaya çalışın mutlu olmak sizin elinizde:))))

Kardeşimin sarılışı, gülüşü, bakışı.
Kedimin kuyruğunu bana sürünerek yanımdan geçmesi, burnumun dibine yatması, üzerimde uyuması..
Çok şey istemiyorum ya sadece ihtiyacım olduğu anda ufak bi dokunuş fena olmuyor. Ha hiç biri yoksada toparlanırım ondada sorun yok ahaha sadece az biraz zaman alıyor 🥳
Gözlerimi doldurmaya hakkınız yoktu ehehe şaka tabi, teşekkür ederim 🙏
Hayır bilgim yok
Müzik dinleyip keyfimi yerine getiririm 🤪. Bu gece de muhtemelen dinleyip çoşacağım 🤪. Bkz:
https://www.youtube.com/embed/hAONx6nuEgIHazırız 🥳. Klipteki kaosa bayılıyorum 😻.
Beğenmeme sevindim 🤪🤟.
Rica ederim 🩷.
An geliyor ikram edilen bir çay bir sigara hatta bir tebessüm bile moralimin yerine gelmesine yetiyor
Her zaman küçük şeyler bile beni mutlu etmeye etmiştir. Yetinmeyi bilirim her zaman
Cevap
12Cevap
Kedilerim, köpeğim ve çikolata shdhdh
Sigara içmek olabilir
Eskiden, kedilerim vardı, ama artık kızımın yanında yakınında mutsuz olmaya hakkım yok.
Alısveris mesela bu hafta beni üzen bisey oldugu için bütün hafta eve paket gelicek
Hepsi kendi paramla 😂
Ac kalırım bütün ay o ayrı
😂😂🌸🌸
Gelmiyor gelmiyor akıl sıfır bu ay parfum yerim artık 😂
Yalnız Duman bunları derken birazcık canı sıkılmış gibi Ne yaptınız dumana 🙂
Bu cok fena acindiriyor kendini hahahaa
Şahsen ben dumana inandım, bir şey istiyorsa bir bildiği vardır🙂
Gezmek alışveriş yapmak kahve ailemle vakit geçirmek
Benimde çapkinim ve pasham yetiyor bana başka da hiçbir şeye ihtiyacım yok
Türk kahvem, s1g@rm ve bacımla oturup dedikodu yapmakk
Dans tabiki açıyorum müziği
😊❤️
Yeğenlerim
müzik müzik müzik 🎼🎵🎶
aten ufak şey istiyorum mesela külçe altın
resim cizmek, tatlı, ilgi görmek..
Bir telefon görüşmesi
Neşeli insanlar
Hiçbir şey beni mutlu etmez
Çikolata
Tatlı söz
Kahve eder beni 😌
Kahve 😅
Kalkıyorum spor yapıyorum. İyi geliyor
Çikolata sanırım
Şu kedi çok tatlı
Kedilerim beni mutlu ediyor.
Kesinlikle müzik 🎶 ve kedim 😄
Beşiktaş
Konulu hikayeler
Tatlı olabilir.
Genellikle uyku
Kendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?