eski erkek arkadasım benimle iliski boyunca hic ilgilenmiyordu ve her tartısmamızdan spnra bi daha aynısını yaparsa ayrılıcam diyr dusunuyotdum ama hix ayrılmıyordum, o iliski 18 ay surdu.
Aynı film sahnesine onuncu kez “son kez” deyip ağlayarak dönmek mesela 😅 Bir de “bir daha asla tartışmada alttan almayacağım” deyip, huzur için yine yutan taraf olmak… Aşık olmam cümlesini de saymıyorum bile, bizde o cümle tetikleyici gibi, der demez radar açılıyor 💘
Ben sırf bu konu için sert girişli bir şarj kablosu aldım D: Biraz tuzlu ama şarj a soktumu istediğim kadar oyna elimde hiç temas kopmuyo. penceçli diyorlar :D
O sıkıntı değil ki , ben telefonun orasına koydum yeni tamirden geldi, şarjda oynsrsam yine bozulur diye aman aman elime bir şey dayanmıyor, ben önceden şarjda bağlı telefonu yatağa atardım çekerdim sonra olanlar oldu
Valla kanka buradan malum kişiye yazdım yürüdüm koştum adını kalbime yazdım yetmedi masalara duvarlara karlara yazdım nö dedi bende bir daha yazmam söz dedim sonra dayanamadım bir daha yazdım oda bana attığım mesajı geri attı setter git dedi bana 😂
En İyi Cevaplar