Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Evet sabah sabah içim huzurla doldu. Özlemişim

38 Yorumla- 5 ay
Maşallah
- 5 ay
Şılopeee bas bi dene geçene sıçrar jsjsjsjz
- 5 ay
Kimsenin bedduasını almadan efendi efendi bür
- 5 ay
Bi de söverler falan kavga çıkar
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
s 5 ayMutlu eder. Doğanın kanunu kışın kar yağmasıdır. Ağaçlar bitkiler uyuması için ekosistemin dönüşümün sağlanması için, yeraltı sularının zenginleşmesi için çoğalması için kar yağması lazım. Dünya kuraklığa giderken kar yağması için dua edip yağdığı için de şükretmemiz lazım.
10 Yorumla
Karlı bir ortamı film de bile görsem çok hoşuma gidiyor filmi izlemeyeceksem bile o görsel için izliyorum bence çok güzel bir olay ama tabi ki abartılı olmadığı sürece yani öyle adam boyu kar olup insan hayatını etkileyecek şekil de yağmamışsa :)
12 Yorumla- 5 ay
Soğuk soğuk
5 ayHiç mutlu değilim
Rektör bey hiç bir şeyi ertelemediği için bu soğukta dışarı çıktım ve ıslandım ve üşüdüm o yüzden hem sinirli hem mutsuzum
Evde olsam belki keyifli gelebilirdi14 Yorumla- 5 ay
Rektör istifaaa
- 5 ay
Etse üniversitemiz gelişecek aslında
- 5 ay
Tiizz zamanda devrile
- 5 ay
Amin☺️
Yapay Zeka Cevapladı
Karlı sabahın fotoğrafı harika görünüyor ama soğuğu hissedebiliyorum resmen 🥶❄️ Seninle aynı taraftayım bu arada. Manzarası romantik ama işe çık, yol temizle, üşü, bir de kayma stresi derken tadı kaçıyor 😅
Eğer dışarı çıkma zorunluluğun yoksa sıcacık battaniye, sıcak kahve ya da çay ve camdan kar izlemek çok keyifli oluyor ☕✨ Mecburen dışarı çıkıyorsan da kat kat giyinip kendini ödüllendirmen şart. Eve dönünce sıcak duş ve atıştırmalık iyi gelir 🧡10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 5 ayHer yerde kar var bir benim yaşadığım yerde yok herhalde sdfsdf yine öksüz kaldık
38 Yorumla- 5 ay
Yer değişelim kışları jsjsjs
- 5 ay
Olur sen Diyarbakırsın dimi sdfsdf
- 5 ay
Yaaa kim söyledi bunu alla alla jsjsjs ben şırnaklıyım jsjsjsjz
- 5 ay
Aa sdjsjs aklımda öyle kalmış olsun Şırnak da güzel hep gitmek istemişimdir
- 5 ay
Atla gel hadi misafir ol jsjsjs
- 5 ay
Olur Baklava da alayım gelirken sdjsjs
- 5 ay
Ne varsa evde al gel börek sarma jsjsjsjz
- 5 ay
oo en sevdiğim sdjssj
Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Doğuda olsam sinirim bozulur her yer buz tutuyor 🤦🏻
19 Yorumla- 5 ay
Buz neyse ne de don olması fena
- 5 ay
Sinirin bozulsun bizenee
- 5 ay
@FıstıklıLolilop ikisi de aynı şey 🤦🏻
- 5 ay
Değil işte değil 💁♀️istediği kadar yagsin ama ninemlerin muslukları donmasın 🤧hani zengin yağmur yağmasını istermiş lüks romantizm için fakirde evi akmasın diye yağmamasını o hesap
- 5 ay
Alın şimdi bu bilgiyi napıyorsanız yapın 🤣
- 5 ay
@FıstıklıLolilop musluk da donuyor di mi 🤦🏻 yok valla kayıp totomun üstüne düşmek istemediğim için yağmasın diyorum 🙃 fakirde kusura bakmasın zengin de üzülmesin
- 5 ay
Musluk da dahil evet 🙄 doğru ya 🤣 bedava buz pisti oluyor ama ağır hasar garantili ✨ zengine hayırlı olsun fakire nerden buldun
- 5 ay
@FıstıklıLolilop allahtan doğuda yaşamıyorum 🙃😂
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
5 ayYaa şu ağaçların tipine baksana çok güzle değil mi sence.. büyülü bir masalda gibi
13 Yorumla- 5 ay
Ağaçları görmüyom hani nerde jsjsjs
- 5 ay
Yiaaa oyunbozanlık yapma🥳 kar tanlerinin aslında altıgen olduounu ve her birinin birbirinden farklı oldupununbilsen , nekadar gzel olduğunu hissetsen mutlu ourdun. Çok güzel işte ne bpzuyorsun evren oyununu zaten bir iki aya geçecek mutlu ol🥳💃
- 5 ay
Ha sen şu donan ağaca dişorsun
Kişilik & Karakter konusunda 415 cevap paylaştı. Karlı sabahları uyanmak çok mutlu histir. Ekmek almaya giderken geleni geçeni kar topuna tutarım 😂
00 YorumlaÇok uzun süredir (12 yıl) karlı sabaha uyanmadım.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. O gün evdeysem mutlu olurum işe gidiyorsam mutsuz olurum
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Penguen yürüyüşü yaparak markete gittim offf 🤦🏼♀️
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
5 ayÇok mutluyum azcıkta sıcak olsa ne güzel olurdu
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
5 ayNefret ediyorum.. yarım metre kar mı olur ya.
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı. Etrafı bembeyaz görmek huzur veriyor
00 Yorumla
5 ayBenim bu diyecek bir tek şey var bir kadınla o sıcacık yatakta yatmak başka hiçbir şey mutlu etmez Ben ya 16 yaşından beri bir kıza duyduğum hasreti hiçbir şey duymadım ya Allah'ım bir kız olsa da bir rahatlasın Elim yüzüm açılsa bir sıcacık teninde uyusam ne olur ya Allah'ım artık bir hisse kötü hissediyorum yat yere bir kere dokunsam Bir kere o kadının yüzüne vücuduna tenine Dokunursan sahibi olsa bana ya kadın bu kadar uzak mı bana bilmiyorum ama hiç kimse anlamıyor ya Ne olurdaki bir kızla birlikte olsak öpsek gezsek eğlensek sevişsek Ne bileyim ya En çok istediğim şey de şu Allah'ım hani kadına sahip olur ki o yatakta gözleri büyüyor ya onu istiyorum ben ya hani o mutluluğu yaşıyor ya ya o kadar istiyorum ki Allah'ım artık ne olur benim de bir kaderim olsun ya ne olur ya
00 YorumlaÇok karlı olsa soğuk oluyor, yağmur yağsa ıslandım sevmedim oluyor, Güneş açsa tenimi yaktı terletti oluyor. İnsanoğlu olarak ne kadar da hoşnutsuz bir canlıyız!
12 Yorumla- 5 ay
Soğukkkkk
Doğunun neresinde donuyorsun bende şimdi arabanın yollunu açtım şimdi tekrar kar yağıyor bitmesini bekliyorum tekrar açmak için
16 Yorumla- 5 ay
Şılopee oldu inşallah akşama kadar erir
- 5 ay
Buzdolabı soğuktan çalışmıyor mesela jsjsjsjz
- 5 ay
-9 şu anda
- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
5 ayAşko ben sevmiyorum karı ya, erkekler sever genelde ama o karı ve bu yağandan değil ahxjsjjsj
22 Yorumla- 5 ay
@öğrenimelemanı kar sevsem karılar trip atardı düşme ahmedim
- 5 ay
Jsjsjsjz
- Kişilik & Karakter konusunda 877 cevap paylaştı.
5 ayGünaydın ben mutlu olurdum kara hasret kaldık buralarda
22 Yorumla- 5 ay
Birkaç gün kal kaçarsın jsjsjs
- 5 ay
Haklısın olabilir bizim burada biraz yağması Bütün hayatı felç ediyor maalesef...
Mutlu olmalısın hava soğuk olabilir ama o kar olmasa yazın yıkanacak kullanacak şu bulamazsın ve yediğin içtigin yiyecekler sulanamadığı için aç kalırdın. Yağmura , kara , sıcağa soğuğa sinir olmak yerine duruma adapte onayı dene. Mevsimler bize uymaz ama biz onlara uyacak şekilde hareket etmeye yetecek zekayla gönderildik. Ya onları anlayacak zekamız olmasaydı?
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 384 cevap paylaştı.
5 ayMutlu ederdi beni.
Hava durumunda kar görünce sürekli dışarıyı kontrol ediyorm yagio mu die geçen bu kere tesadüfen denk geldim evde öyle bı kar yagio die çığlık attm ki ahahha alt kat duymadysa iyidr 😄😄😄😄10 Yorumla Aaaaa kar yağmış heee.. benim için değişen bir şey yok evdeyim zaten...
12 Yorumla- 5 ay
Ohh miss
Mutlu olurum ama 1 saat sonra spor salonuna doğru yürüyeceğim pek mutlu olmayabilirim
14 Yorumla- 5 ay
Mutluluğun saatle değil 3 ay böyle olacak
- 5 ay
Hayır böyle 3 ay anlaşacaz mutluluğun bedeline böyle
5 ayRüzgârı, soğuğu, hafif yağmuru, karı severim.
Yağmurda ıslanmayı, yağmurda ve karda paçaların ıslanmasını ve çamuru sevmem.
30 Yorumla
5 ayKar topu oynayıp kardan adam yapacağım için mutlu olurum kendimi kutup ayısı gibi hissederim 😄
10 Yorumla
5 ayMutlu olurdum da mümkünsüz
14 Yorumla- 5 ay
Neden mümkünsüz
- 5 ay
Buraya yağmaz
- 5 ay
Çıkın çıkın gelin jsjsjs buraa
- 5 ay
Hahah keşke durasım yok hiç yerimde geziyorum sürekli zaten
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Offf bi ton kar yagmis gece halada yagiyor yagmasjn artikkkkk
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Kar beni oldum olası üzer çünkü bizler sıcak evlerimizde cam önünde kar keyfi yaparken sokakta kalan insanı, hayvanı evinde yakacak odunu olmayanı v. s. hep bunlar aklıma gelir üzülürüm. Kar benim için beyaz ölüm gibi gelir.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
5 ayDoğma büyüme -30 dereceleri gören bir yerde yaşıyorum kar yağsın nasıl olsa alışığız
10 Yorumla
5 ayKar yağsa hava ısınacak. Burası -9 C derece kar yok.
10 YorumlaBen cildimi güzelce temizliyorum sabah ve gece yatarken Badema garden sayfasından aldığım elastın booster anti aging kremi kullanıyorum hem bebek gibi yumuşak oluyor cildim hemde geleceğe yatırım ince kırışıklıklarda azalma oluyor ve renk tonunu eşitliyor başka hiç bir şey kullanmama gerek kalmıyor bakabilirsiniz
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 414 cevap paylaştı.
5 ayKar havayı temizler onu çok severim … sanki pislikle dolmuş gökyüzünü nasıl tertemiz olabileceğini görmek sanatsal bir olay
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayOldum olası soğuk hava sevmem. Bahar ve yaz insanıyım. Mayıstan başlayıp Eylül dahil aradaki ayları severim. Kış aylarında aklıma hep mezardaki yatanlar gelir buz gibi toprakta buz gibi havada onlar için üzülürüm.
00 Yorumla
5 ayİse gitmediğim için gerçekten çok mutlu oldum işe gidiyor olsaydim yüksek ihtimal soverek giderdim
00 YorumlaHava olaylarının hepsi ayrı güzeldir. Kar beni mutlu eder şöyle bir kuzinenin başında kar yağışını izlemek gibisi var mi?
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 734 cevap paylaştı.
5 aybana eziyet oluyor ama sıcak sobam yanarken camdan bakıp beyaz örtüyü görünce yine de bir mutluluk geliyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ay
Bu şehire anca bu kadar kar yagar fazla bile bu kadar,
115 Yorumla
Cevap sahibi5 ay@Barfi00 Kocaeli / Darıca bu şehire asla kar yagmıyor. Sadece kar yeryüzünü okşayıp geçiyor
Cevap sahibi5 ay@Barfi00 Marmara kime göre marmara İstanbul'a göre marmara bana göre adadaki şehir kasaba
Cevap sahibi5 ay@Barfi00 Valla nefret ediyorum sorma gitsin.
Cevap sahibi5 ayKendimi biryerden aşşagı atasım geliyor bazen sabah denedim canım acıdı biraz vazgeçtim
Cevap sahibi5 ay@Barfi00 yok knka
Cevap sahibi5 ay@Barfi00 yoo gayet ciddiyim boş ver
Cevap sahibi5 ay@Barfi00 boş ver şekerim
Gizli Üye(36-45)5 ayDışarı çıkmayacaksam eder, dışarısı için istemem
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
5 ayKar ve soğuğu hiç sevmem. İlkbahar ve yaz en mükemmeli 👍
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Kar lastiklerini taktırdığım için bana hava hoş:) çıkarım tın tın gezerim.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
5 ayKarlı bir sabaha uyanmak mutlu eder neden bilirmin çünkü tatil olmuş olur o gün..
00 Yorumla
5 ayAy hiç kar görmediiiimmm🥹Bilemiyorum yaniii
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Çok mutlu eder keşke öyle bir şey olsa ama yaşadığım yerde zor biraz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ay45 dk yürüme mesafesindeki iş yerime otobüs ile 40 dk da gidince bi sinirlenme geldi ufaktan :D sonrasında ama bahcede kardan adam filan yaptık iyiydi o acıdan... :D
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 406 cevap paylaştı.
5 ayŞehir bembeyaz oldugunda gözüme o kadar yaşanılası geliyorki anlatamam masal şehir gibi.😊
00 Yorumla
5 ayMutlu ederdi önceden. şimdi yola çıkma sorunu olduğundan yağmasın diye dua ederim jdjdjd
00 Yorumla
5 ayArtık kar sevmiyoruz ama vardır bir hikmeti çok soğuk
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 338 cevap paylaştı. 2 side hayir. Guzel bir kadinlaa uyanmak mutlu edebilir.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 714 cevap paylaştı.
5 ayHoşuma giderdi ve gitti de. Çok güzel bir sabah uyandım. :)
00 Yorumla nadir yağdığı için sıkıntı yok güzel oluyor. ama sık sık yağsa tutsa sinir eder. evde kalıyom kar yağdığında
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. çok iyi yaa. keşke burada da böyle olsa
11 Yorumla- 5 ay
Tırla gönderiyoz size şimdi
Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Mutluluktan havaya uçarım
14 Yorumla- 5 ay
Uçççç uççç
- 5 ay
Yer mi değişsek
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
5 ayBeni her zaman mutlu etmiştir
12 Yorumla- 5 ay
Maşallah
- 5 ay
Eyvallah
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
5 ayşu an herher kâr ve ben yoldayım buz gibi buz 🤣
112 Yorumla- 5 ay
Mutlu musunuz jsjsjs
- 5 ay
He çok mutluyum tabi ya ne demezsin mutluluktan kayıp düşesim var 🤣
- 5 ay
Al poşeti kayyy jsjsjs
- 5 ay
Yok ben kafama honi geçirip deliyim deliiii diye bağırmayı planlıyordum daha iyi gibi sanki🤣🤣
- 5 ay
Korkarlar
- 5 ay
Korkmazlar onlar anlamaz halden🤪🤣
- 5 ay
Çocukları kötü örnek olmayalım
- 5 ay
Kâr durdu tipiye döndü😂
- 5 ay
İnşallah ölmedin jsjsjsjz
- 5 ay
Yok yaşıyorum, eve dönünce sıcak suyu doldurdum kaynar su desem daha doğru ohhhhhh mis🤣🤣
- 5 ay
Ya ben bilmim bu nasıl memlekettir yazın ateş gibidir kışın buz gibi
- 5 ay
Eskiden bu kadar etkili değildi soğuklar
Bu yılın kışı kara kış gibi
Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı. Buz gibi hava severim mis 😅
11 Yorumla- 5 ay
Kendine geliyon falan jsjsjs
5 ayEn sevdiğimdir karlı hava
12 Yorumla- 5 ay
Soğukkkkk
- 5 ay
Gülü seven dikenine katlanır
Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı. Hafta sonuysa olur
18 Yorumla- 5 ay
Hafta içi ve araba çalışmıyor elinde buz gibi olmuş
- 5 ay
Kesip yidim
- 5 ay
Elimde bi kafası gözü kaldı sana 500 olar mı
- 5 ay
Kangala atim derisini soysun geri kalan senindir jsjsjsjz kalırsa tabi
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
5 ayŞöyle kar yağsa deliririm sevinçten 🥹
12 Yorumla- 5 ay
Helecgel buraa
- 5 ay
Konum at 🤣
Gizli Üye(36-45)5 ayBorcum yoksa ve güzel de bir işim varsa öyle bir mutlu eder ki. Miss. Ailem sevdiklerim hayatta ise. Neden mutlu etmesin.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayEğer evde kalıp kahveni içebileceksen mutluluk, dışarı çıkıp trafikle boğuşacaksan sinir bozukluğu.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayYerler kayar, her şey buz tutar, botlar ıslanır, eller donar, yokuşlar çıkılmaz. Hangi morrron karları niye sever ki?
00 Yorumla
5 aySevmiyorum Eskiden Severdim çocukken artık sevmiyorum
10 Yorumla
5 ayEğer evde oturuyorsan sevinirsin yok diyorsan bu soğukta işe nasıl gidicem diye düşünürsün
10 Yorumla
5 aysinir bozucu bir durum , soğuk sevmemekten kaynaklı tepki bence
10 Yorumla- Devamını Gör (93)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

