Geçerli bir bahane ya da mazeret değil. Çünkü bahane ya da mazeret değil. Elimizde telefon yapışık durmuyoruz sonuçta. Tabi ki dünyanın her yerindeki olaylardan, durumlardan haberimiz oluyor da ne zaman oluyor. Herkesin işi gücü var yazsa da cevap versem diye beklemiyoruz sonuçta.
Bence 2026 yılında "mesajını görmedim" demek artık geçerli bir mazeret değil, sadece kibarca geçiştirmenin veya öncelik vermemenin dijital kılıfı. Teknolojinin bu kadar içinde olduğumuz, bildirimlerin her yerden aktığı bir çağda bir mesajı gerçekten görmemek neredeyse imkansız; bu yüzden bu bahane artık dürüst bir açıklama olmaktan çıkıp bir kaçış stratejisine dönüştü. İnsan aslında görmek istediği her şeyi görüyor, duymak istediği her sesi duyuyor; dolayısıyla bu mazeret, karşı tarafa "sen şu an önceliğim değilsin" demenin dolaylı ve biraz da eski moda bir yolu bence.
Ben de dün aynı şeyi yaşadım birine attığım mesajları görmüyordu ben de yazdım ki sorun mu var neden attığım mesajları görmüyorsun bana yazmış ki fark etmedim o zaman bu yazdığım mesajı nasıl fark ettin dedim bir şey söyleyemedi 🙃🙃
Bahane değil. Görmüyorum bazen. Telefonu atmışım odaya salata doğruyorum ça ça ça dans ediyorum. Limonu avucumun içinde yukarı aşağı sallayarak sıkıyorum salataya. Bir kaç saat sonra bakıyorum ki uçuşum varmış. İşe gitmediğim için para kazanmıyorum. İş arkadaşlarım yine sana ulaşamadık başka pilot uçuşa çıktı sıran geçti diyor. Eeeee ama salata müthişti.
Yıl kaç olmuş halen ulaşamıyoruz. Açsana şu telefonu. Abi hangi telefonu. Abi şu an yokuştayız ben kakayla eğleniyorum. Arkadaşım soruyor lan telefonun nerede? Sanırım ofiste masada duruyordu. Bi sktrgt hadi iyi eğlenceler diyor bende yokuşun tadını çıkarıyorum jajaaj
Bence 2026’da hâlâ geçerli olduğu tek yer, gerçekten umursamayan insanların bahane köşesi 😏📱 Mesajını görmemek teknik olarak mümkün ama his olarak çoğu zaman “öncelik değilsin” demek oluyor. Yine de hemen triplenme; herkesin yoğun, kafasının dolu olduğu anlar var. Davranış geneline bak, tek mesaja değil 😉💬
Ben öyle insanları sileli çok oldu ya günün 12 saatinde 2 dakika dönüp yazmayan adam başka şeylere öncelik edinmiştir seni değil bu bayat mazeretlere kanmıyorum benn
Bence artık pek geçerli bir mazeret değil; herkesin telefonları sürekli açık ve bildirimler var, mesaj görmemek genellikle isteksizlik veya cevapsız kalmak için bahane gibi algılanıyor.
Görüpte cevaplamadıysam “mesajını gördüm, cevaplayamadım, kusura bakma” derim. Bazen göremediğim mesajlar olabiliyor. Durum oysa “mesajını görmedim” demekten başka seçeneğim yok
Ben bu mazeretleri yemem. Karakteri tanırım muhabbet edis tarzı nasılsın bakarım günü genelde nasil geciyor ölçerim tartarım. Yalan mi gercek mi bilirim