Zamanı etkili kullanabiliyor musunuz yoksa gün yetmiyormuş gibi mi hissediyorsunuz?

Gün 15 saatmiş de biz 24 saatmişçesine çabalıyormuşuz gibi... Hızlandırılmış bir zaman diliminde tıkılıp kalmışız da dünyanın dönüşüne yetişmeye çalışıyormuş gibiyiz..

Zamanı etkili kullanabiliyor musunuz yoksa gün yetmiyormuş gibi mi hissediyorsunuz?
Zamanı etkili kullanabiliyor musunuz yoksa gün yetmiyormuş gibi mi hissediyorsunuz?
Cevapla