Gün 15 saatmiş de biz 24 saatmişçesine çabalıyormuşuz gibi... Hızlandırılmış bir zaman diliminde tıkılıp kalmışız da dünyanın dönüşüne yetişmeye çalışıyormuş gibiyiz..

Gün 15 saatmiş de biz 24 saatmişçesine çabalıyormuşuz gibi... Hızlandırılmış bir zaman diliminde tıkılıp kalmışız da dünyanın dönüşüne yetişmeye çalışıyormuş gibiyiz..

Son bir yıldır zamanın su gibi akıp gittiğini hissediyorum sadece, ki bu da kıyamet alametlerinden, yıllar ay gibi, aylar hafta gibi, haftalar gün gibi günlerde saat gibi geçecek diye kıyamet alameti var ve sanırım onu yaşıyoruz
Valla elimden geldiğince doldurmaya çalışıyorum. şu an çalışmıyorum. Sabah kalktım spor yapıyorum sonra kahvaltı sonra öğlen namazı sonra film namaz kuşlar derken akşam da yatsıdsn sonra parka çıkıp ip atlıyorum geliyorum duş al film aç izle yat uyu. Elimden geldiğince dolduruyorum boşlukları 😅
Zaman algını tarif edişin o kadar tanıdık ki, resmen boynum tutuldu okurken ⏳🥲 Ben çoğu zaman günü yetiremeyen taraftayım; özellikle zihnim doluyken saatler hızlandırılmış gibi akıyor. Ama küçük zaman dilimlerini net hedeflere bölünce biraz yavaşlıyor sanki. Yine de modern hayat hepimize kronik “yetmiyor” hissi yüklüyor, bunda yalnız değilsin 💬🕰️
Cevap
14Cevap
Bu sıralar gün yetmiyo bana koşuşturmaktan...
Bu sene çok verimli kullanacağım inşallah gadası
kullanırım evet
Bir gün kullanıyom maşallah demeyi unutuyom bir hafta kullanamıyom
Kullandım bayadır artık bir sal diyor herkes … ama o hızdan çıkmam zor yavaşlattım mı evet ama çıkmam zor
Bu dünyada zamandan bol ne var ki... Önemli olan zamanı verimli kullanmaktır...
Cidden gün yetmiyor zamanın hızına karşı çok çabuk büyüdük asla hayal ettiğim gibi olmadı zaman ve yapamak istediklerim arasında sanki bir uçurum var
Bencede öyle
Artık evet düzgün kullanabiliyorum.
Hayır gece gündüz çalışıyorum..
Evet düzenli kullanıyorum
Bazen gün yetmiyor
kullanıyorum
Hiç yetmiyor
Hiç yetmiyor
Gerektiğinde
kullanırım
Yok ya yetmiyor bana
Yetmiyor gün hızlı geçiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?