Çok fazla sohbet etmeyen insan?

arkadaşlar utanctan ya da sosyal anksitemden dolayı çok iletişim kuramıyorum ünidede sakinim sesisim bu kötü bişeymi?
Çok fazla sohbet etmeyen insan?
Cevapla