
Telefonu elime almadım doğru söylüyorum bilerek olmadığı kesin yani

Telefonu elime almadım doğru söylüyorum bilerek olmadığı kesin yani
Öf ben sıkılıyom zaten sürekli mesaj atmaktan ya. Eskiden çok seviyodum ama insan değişen bi varlık ben de değiştim. Değiştikten sonra da mesela 10 gün sonra mesaja cevap versem bile saniyesinde dönenler oluyo. Kızlar canı gönülden bi şey istemeyince oluyo ya 😂
Erkekler diye kısıtlamadım 😂 genel olarak öyle herkesin yokluk içinde olduğunu sanmıyorum. Bizim insanımız mesajlaşmayı seviyo.
Yıl olmuş kaç millet tuvalete bile elinde telefonla giriyor, mesajı görmeme ihtimalin yok. Hadi görmedin diyelim sonuçta biriyle komuşuyorsun hiç mi gelmez insanın aklına? Konuşmak istemiyorsun demek ki.
Sürekli bir halde ve bilerek yapıldığında evet, hevesim kaçıyor.
Öyle tabi, yazdığım cümlede kast etmek istediğim aslında ne zaman mesaj atarsan at aynı sorunun olması, cevap verebilme durumundayken bile geç cevap verilmesi
Anladım bende demek istediğini haklısın, rica ederim ne demek
Teşekkür ederim 🙏🏻
En sevmediğim şeydir
Sen çok çabuk sinirlenen birisin zaten
Öyleyimdir
Buna da sinirlenmedin umarım
Yok bana yapılmadı sonuçta
Seni eleştirmiş gibi oldum ondan dedim hayırlı cumalar
Hiç öyle hissetmedim sana da öyle 😂
Amin görüşürüz
Teşekkürler
Ben teşekkür ederim
Cevap
4Cevap
Konuşma hevesimiz kaçıyor bazıları da hiç yazmıyor çok itici
Evet. Hele de elinde ise sürekli telefon, çok kızarım. Bu yüzden iletişimi kestiğim çok kişi var.
Önce merak sonra korku cevap alınca da kızgınlık olur
bu kadar geç cevap veriliyosa ghostlandığımı düşünüp unuturum bile
hee aklım hep oralara çalışıyo benim arkadaşımsa alınmam genelde böyleyiz
ah biz kızlar
saol canım 🙏🏻
Hem de nasıl kaçıyor. üstüne engelliyorum bile =)))
Evet konuşma hevesim kalmıyo
Evet yazasım gelmiyor
kaçmıyor
Sonra neden gitti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?