Bugün 40 yaşıma girdim, sizce 40 yaş gerçekten yolun yarısı mı oldu 😊?

Zaman ne çabuk geçti hatırlamıyorum resmi 40 oldum he normal olarak baktığında Mayıs 1 neyse yolun yarısını geceli biraz olmuş :-) ihtiyarlamışım ya

Bugün 40 yaşıma girdim, sizce 40 yaş gerçekten yolun yarısı mı oldu 😊?
Cevapla