Kimseye güvenmemekle kendimi mi koruyorum yoksa abartıyor muyum 🤔?

Önceden herkese çok çabuk inanıyordum güveniyordum artık kimseye inanmıyorum güvenmiyorum iyi yapıyorum değil mi kimseye inanmamakla

Kimseye güvenmemekle kendimi mi koruyorum yoksa abartıyor muyum 🤔?
Cevapla