Arkadaşlarım arasında onlara göre ben biraz daha delidolu ve atılganım, ama arkadaşlarım enerjim yüzünden beni bazen deli sanıyo?

Mesela bidşey yapılacağında ben hep beklemeden direkt yapmaya başlarım veya herhangi bir zamanda şarkı söyler, dans ederim ama arkadaşlarım bu hareketlerim görünce bana garip garip bakıp bende utanıyorlar. Yanlış şeyler mi yapıyorum?

Arkadaşlarım arasında onlara göre ben biraz daha delidolu ve atılganım, ama arkadaşlarım enerjim yüzünden beni bazen deli sanıyo?
Cevapla