Numaramı sorgulayanların karşılaşacağı tek manzaraa 💗

Numaramı sorgulayanların karşılaşacağı tek manzaraa 💗

Ben biraz seçiciyim bu konuda. Her şeyi herkesle paylaşmam ama gerçekten güvendiğim insanlarla paylaşmayı severim. Bazı şeylerin özel kalması bana daha anlamlı geliyor.
Bana özel gelenleri önce bir süre kendime saklamayı severim, hazmetmek hoşuma gidiyor 🤭 Sonra içinden gerçekten anlamlı olanları, güvendiğim birkaç kişiyle paylaşırım. Her şey herkese göre değil çünkü, biraz seçici olmak gerekiyor bence 💗 Senin bu “En özelimm” olayı da baya tatlı bir savunma hattı gibi duruyor 🦭✨
Cevap
6Cevap
özelse saklarım tabi ki.
İzin verdiğim kadar beni tanısın boşuna aramasın kaybolur ula
Paylaşmam
Benim olan benimdir 😂
En özel benimdir :)
Kendime saklarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?