Selam canlar,
Kendinizi güçlü hissediyor musunuz? Hissetmiyorsanız neden?

Selam canlar,
Kendinizi güçlü hissediyor musunuz? Hissetmiyorsanız neden?

Güçlü değilim ondan eminim.. ama bir şekilde yolunu buluyorum ayakta durmanın. Ama biri başımı okşasa sabaha kadar da ağlarım.. Yeni bir umudun olmadiğına dair verilmiş sözlerin yalan oluşuyla yüzleştim. Kendimle baş başa kalmış, incindiğim yere gereksinim duymanın hüznünü yaşıyorum. Ve bundan böyle sahte sevinçlerin yerine, boğucu ama gerçek bir bunalımin eşiğinde beklemeyi tercih ediyorum..
Iyi hissediyorum diyeyim eheheh
Bu aralar biraz sallantıdayım fakat geçeceğini biliyorum. Geçmeli 😀
Kendimide güçlü hissediyorum bu yüzden, inat ve umudun karışımı bir şey 🤦♀️
Süperim ki ben hep.. 🤔
Hayatımda hiç depresyona girmedim, hiç "başaramam" demedim. Pes etmem. Adımın anlamı bile "pes etmeyen, azimli" zaten. Bu ciğerler oksijeni çekmeye devam ettiği sürece hiç durmayacağım. 😀
Ben kendimi çoğu zaman güçlü hissediyorum ama “asla yıkılmam” demem 🧠✨
Bence asıl güç, yıkıldığında bile kalkabileceğini bilmek. Zorlandığın anlar oluyor mu, mesela kimseye söylemediğin ama içinden yıprandığın şeyler? 😏
Sen bu özgüveni neye borçlusun, yaşadıkların mı yoksa karakterin mi? 💪🔥
Cevap
17Cevap
Gayet iyiyim, keyfim yerinde işler güçler modundayız şuanlık bakalım. Bir tatil planım var olursa daha da iyi olacak.
Mentalimin güçlü olduğunu düşünüyorum olumsuz şeyler yaşasamda geçiyor
Üstesinden gelemeyeceğim hiçbir sorun yok..
Ben iyi durumdayım evet
Çok şükür gayet iyiyim gadası
Çok şükür elhamdülillah çelik yelek giymiş gibiyim jdjf
Güçlüyüm iyi hissediyorum çünkü benim halen umutlarım var 🧚♀️✨
Pes etmek korkak işi 😎
Öyle uzar gider saymakla bitmez.
Ölü gibi. Yaşamasının bitmesini isteyen birisi gibi.
şu an bir bıkmışlık, umursamazlık ve mide ağrısı bulunuyor
Teşkürler
Aaaa bişey sorucam
Karıştırıyor olabilirim ama 18 19 yaşında bir sevgilin vardı senin dimii
Ayrıldınız mı beraber misiniz hala
Him tamam karıştırmamışım
Evet kendimi güçlü hissdiyorım mutlu enerjik hissediyorum
"Göklerde kartal gibiydim.
Kanatlarımdan vuruldum." bu şekilde hissediyorum.
Hareketli biriyim ancak mental açıdan yorgunum özünde. 💁
Çöktüm de değil tam olarak, 'şarjdayım' ama priz yok 😄
Biraz yorgun, çokça iyi. Çay gibi bazen demli bazen açık 🙂
Mental olarak iyiyim ama kendimi çok güçsüz hissediyorum.
Mental olarak kötüyüm. Güçlüyüm çünkü yıkılmadım O kadar düşünceye tilkiye rağmen
Derin bir kuyunun içinde çırpınan bir martı yavrusu gibiyim.
Mental olarak durgunum
Evet hissediyom kflfk
Ruh halim bu aralar nedende karışık
Evet. İyiyim şu sıralar
Güçlü olduğumu düşünüyorum.
Kendimi her daim güçlü hissettim.
Oldukça güçlüyüm
Çiçekler hiç güçlü değil maalesef
Mental olarak iyi sayılırım
Ben her zaman güçlüyüm
Enerjik, pozitif hissediyorum.
Güçsüz ve yorgun hissediyorum
Kendimi iyi hissediyorum aslında
Fena değil
iyiyim..
Durumun kudretlidir
Karışık
Evet hissediyorum
Iyiyim çok şükür.
Ehhh işte
Hissediyorum iyiyim
İyiyim evet
Hissetmiyorum.
Negan babaa
soguk lan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?